Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت های جدید مچ بند سلامت جدید فیت بیت

با قابلیت های جدید مچ بند فیت بیت Charge 6 پیش از رونمایی آشنا شوید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از ادغام کمپانی فیت بیت (Fitbit) با بخش سخت‌افزاری گوگل در سال 2021 میلادی، فیت بیت همچنان به انتشار طیف گسترده‌ای از “ردیاب‌های مرتبط با حوزه سلامت و تناسب اندام” و “ساعت‌های هوشمند” خود ادامه می‌دهد. اکنون، یک گزارش جدید از تلاش این شرکت در راستای تولید و عرضه مچ بند فیت بیت Charge 6 حکایت دارد. به گفته این منبع آگاه، این مچ بند و ساعت هوشمند به واسطه دربرداشتن یک دکمه جدید، با ظاهری تازه و با قابلیت پشتیبانی از برنامه‌ها و خدمات گوگل به دست کاربران خواهد رسید.

با قابلیت های جدید مچ بند جدید فیت بیت آشنا شوید

از آخرین محصولات این کمپانی می‌توان به مچ بند سلامتی فیت بیت Charge 5 اشاره کرد. از نظر ویژگی‌ها و عملکرد مچ بند، شاید بتوان این مچ بند هوشمند را در جایی در میان دو محصول “ردیاب Rispire 3” و “ساعت هوشمند Versa 4” فیت بیت قرار داد.

ویژگی‌های دکمه جدید طراحی شده در مچ بند فیت بیت Charge 6

بر اساس گزارشات ارائه شده توسط تیم “9to5Google” در طراحی مچ بند فیت بیت Charge 6، نسبت به مچ بند فیت بیت Charge 5 از یک دکمه جدید بهره گرفته شده است. پیش‌بینی می‌شود که با اضافه شدن این دکمه، حالا این مچ بند و ساعت هوشمند قادر است تا علاوه بر ارائه عملکرد در صفحه لمسی، کنترل‌های مسیریابی و ناوبری مضاعفی را به کاربران خود ارائه دهد. از این رو، به نظر می‌رسد که از این پس کاربران قادرند تا با انجام برخی حرکات در حین تمرینات ورزشی یا سایر فعالیت‌ها، عملکرد‌هایی مانند “فعال شدن ردیاب” یا “بازگشت از یک برنامه به منوی اصلی” را روی این ساعت هوشمند مشاهده نمایند و از این قابلیت جدید و مفید آن بهره ببرند.

با قابلیت های جدید مچ بند جدید فیت بیت آشنا شوید

به گفته این منبع، بر‌خلاف باور عموم، این دکمه به صورت فیزیکی و عینی روی مچ بند فیت بیت Charge 6 تعبیه شده است و زمانی که از این دکمه صحبت می‌کنیم، منظور ما یک دکمه فرضی و لمسی نیست. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که از لحاظ چینش، درست مانند دکمه طراحی شده در مچ بند Versa 4 فیت بیت، این دکمه نیز در سمت راست ساعت هوشمند فیت بیت Charge 6 قرار داده شود.

همچنین مطالعه کنید
هدفون بی سیم ردمی بادز 5 معرفی شد؛ پرچمدار ارزان قیمت

پشتیبانی از اجراء برنامه‌ها و خدمات گوگل در مچ بند Charge 6

گزارشات منتشر شده از تلاش گوگل برای گسترش پشتیبانی از برنامه‌هایی مانند “نقشه گوگل مپ (Maps) و  یوتیوب موزیک (YouTube Music)” روی ساعت هوشمند فیت بیت Charge 6 حکایت دارد. با این حال، شایان ذکر است که این احتمال وجود داشته باشد که عملکرد این برنامه‌ها در رابط کاربری “UI Fitbit” تنها به کنترل اصلی پخش آهنگ‌ها یا مسیریابی برای مکان‌های از پیش تعیین شده محدود شوند. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر معرفی کیف پول گوگل (Google Wallet) در این مچ بند هوشمند به گوش می‌رسد. این قابلیت جدید از گوگل به کاربران اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های مالی خود را به آسانی و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام دهند.

با قابلیت های جدید مچ بند جدید فیت بیت آشنا شوید

زمانی که صحبت از سایر ویژگی‌ها به میان می‌آید، انتظار می‌رود که مچ بند فیت بیت Charge 6، همچنان، ابزارهای حیاتی سلامت و ردیابی تناسب اندام نسل‌های پیشین خود را حفظ نماید. این قابلیت شامل ویژگی‌هایی مانند “تست نوار قلب/ الکتروکاردیوگرام (ECG خودخواسته)، ردیابی خواب و نظارت بر استرس” می‌باشد. علاوه بر این، در این مچ بند جدید، احتمالاً فیت بیت تلاش می‌کند تا یکی از کاستی‌های نسل‌های پیشین مچ بند و ساعت هوشمند خود را با ارائه طیف وسیع‌تری از گزینه‌های تمرینات ورزشی برطرف نماید.

با قابلیت های جدید مچ بند جدید فیت بیت آشنا شوید

مچ بند فیت بیت Charge 6 چه زمانی معرفی خواهد شد؟

در حالی که تا‌کنون، تاریخ دقیقی برای عرضه مچ بند فیت بیت Charge 6 اعلام نشده است؛ بر اساس جدول زمانی مچ بند فیت بیت Charge 5 در ماه سپتامبر 2 سال قبل و گواهی FCC ثبت شده برای مچ بند جدید، گمانه‌زنی می‌شود که گوگل از این مچ بند سلامتی، در ماه آینده میلادی رونمایی نماید.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>