جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
هوش مصنوعی گلکسی به‌زودی به دستگاه‌های 100 میلیون کاربر راه می‌یابد! [لیست دستگاه‌ها]

هوش مصنوعی گلکسی به‌زودی به دستگاه‌های 100 میلیون کاربر راه می‌یابد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی سامسونگ به‌تازگی دومین مرحله از انتشار مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) خود را از طریق ارائه یک به‌روزرسانی برای رابط کاربری One UI 6.1 آغاز کرده است. بر اساس جدول زمانی ارائه‌شده توسط سامسونگ، این کمپانی از امروز (10 فروردین) این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های سری “گلکسی S23 (شامل گلکسی S23 FE)”، گوشی‌های تاشو سری “گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5” و تبلت “گلکسی تب S9” منتشر کرده و دستگاه‌های مذکور، ویژگی‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی (که در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ در اواخر دی‌ماه سال گذشته رونمایی شدند) را دریافت خواهند کرد.

به گفته نیک پورتر (معاون کمپانی سامسونگ)، پس از پایان فرآیند عرضه این نسخه به‌روزرسانی، بیش از 100 میلیون کاربر دستگاه‌های سامسونگ به هوش مصنوعی Galaxy AI دسترسی خواهند داشت. با این حال در حالیکه شایعاتی مبنی بر قصد سامسونگ برای انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی این کمپانی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر از جمله سری گلکسی S22 به گوش می‌رسد، نیک پورتر در پرسش خبرنگار وب‌سایت خبری Gsmarena در رابطه با این مسئله، این شایعات را تایید یا رد نکرد. از این رو به نظر می‌رسد سامسونگ در حال حاضر در حال ارزیابی برای “انتشار یا عدم انتشار” یا “انتشار کلی یا مرحله به مرحله” قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی در سایر دستگاه‌ها است.

در نهایت نیک پورتر در مصاحبه خود، پشتیبانی هوش مصنوعی Galaxy AI از زبان‌های متنوع‌تر در دو قابلیت “دستیار مکالمه/ Chat assist” و “ترجمه زنده/ Live translate” تا اواخر سال جاری میلادی را وعده داد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *