Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پورترونیکس از پاوربانک Ampbox 27K با قابلیت شارژ سریع 65 واتی برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد

پورترونیکس از پاوربانک لپ تاپ Ampbox 27K رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی پورترونیکس (Portronics) در ماه ژانویه از پروژکتور LED هوشمند Beem 430 رونمایی کرد و در ماه فوریه نیز به معرفی از دو صفحه‌کلید مکانیکی K1 و K2 پرداخت. این ماه اما نوبت به پرده‌برداری از پاوربانک مخصوص لپ‌تاپ «Ampbox 27K» رسیده است تا به‌طور رسمی با ظرفیت بالا و طراحی خاصش خودنمایی کند. برای اطلاع از مشخصات و قیمت این پاوربانک، با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

مشخصات پاوربانک Ampbox 27K پورترونیکس

جدیدترین پاوربانک برند پورترونیکس با ضخامت ۲ اینچی و طول کمی بیش از ۶ اینچی خود، دارای طراحی جمع‌وجوری است. این اندازه از پاوربانک Ampbox 27K یک محصول بسیار قابل حمل می‌سازد که توان شارژ دستگاه‌های شما را حتی در حال حرکت و جابه‌جایی نیز دارد. پاوربانک جمع‌وجور Portronics با استفاده از موادی درجه‌ یک هم ساخته شده است و باتری ۲۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از خروجی شارژ سریع تا ۶۵ وات پشتیبانی می‌‎کند.

پاوربانک Portronics Ampbox 27K می‌تواند دو دستگاه را با توان ۱۸ واتی از طریق پورت‌های USB Type-A شارژ کند، در حالی که دو پورت USB Type-C این پاوربانک نیز از پس ارائه‌ی شارژ ۶۵ واتی برمی‌آیند. به عبارت دیگر، این پاوربانک قادر به شارژ کامل لپ‌تاپی با پشتیبانی از توان ۶۵ واتی در عرض تنها ۱۲۰ دقیقه است. پاوربانک جدید پورترونیکس دکمه‌ی مخصوصی نیز دارد که کاربران با فشار دادن آن می‌توانند ظرفیت فعلی باتری را در نمایشگر LED این محصول ببینند.

این شرکت جهت محافظت بهتر از پاوربانک جدید خود، «Ampbox 27K» را با محافظ برق آی‌سی (IC) در برابر شارژ بیش از حد، دشارژ بیش از حد، جریان بیش از حد و اتصال کوتاه ساخته است. این پاوربانک در حال حاضر از طریق وب‌سایت رسمی برند پورترونیکس، فروشگاه‌های آمازون، Flipkart و سایر خرده‌فروشان آفلاین و آنلاین با قیمت ۳٬۹۹۹ روپیه (حدود ۴۸ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
پاوربانک همه کاره فیلیپس، گوشی، تبلت و حتی لپ تاپ را شارژ می‌کند!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>