Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پورترونیکس از شارژر بی‌سیم 3 در 1 بِلا (Bella) رونمایی کرد

پورترونیکس از شارژر بی‌سیم 3 در 1 بِلا (Bella) رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی پورترونیکس (مستقر در کشور هند) از شارژر بی‌سیم 3 در 1 “بِلا (Bella)” رونمایی کرد. این شارژر به منظور استفاده در گوشی‌های هوشمند مجهز به Qi (یکی از استانداردهای شارژ القایی)، هدفون‌های بی‌سیم TWS و ساعت‌های هوشمند طراحی شده است. کمپانی پورترونیکس با رویکری نوآورانه در طراحی شارژر بِلا، ضمن یک‌پارچه‌سازی این دستگاه با ساعت زنگ‌دار دیجیتالی، یک پایگاه شارژ منحصر‌به‌فرد و چندکاره را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

هدف اصلی پورترونیکس در طراحی بِلا، ساده‌سازی و سهولت‌بخشی به فرآیند شارژ همزمان چند گجت هوشمند است، به این ترتیب که کاربران قادرند با قرار دادن گوشی هوشمند بر روی پایه (در سمت چپ دستگاه)، کیس هدفون TWS بر روی کفی (در سمت راست و زیر نمایشگر ساعت دیجیتال) و ساعت هوشمند بر روی حلقه دستگاه (در قسمت پشتی نمایشگر ساعت دیجیتال)، به صورت همزمان هر سه دستگاه خود را به صورت بی‌سیم شارژ نمایند.

هنگامی که یک گجت بر روی این شارژر قرار داده می‌شود، بلا خروجی برق 15 واتی را برای شارژ سریع ارائه می‌کند و در شرایطی که چند دستگاه بر روی بلا قرار داشته باشند، این شارژر به صورت هوشمند (بر اساس نیاز هر دستگاه)، خروجی برق را در بازه‌ای میان 5 تا 10 وات تنظیم کرده و به دستگاه‌ها تحویل می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
شارژر جدید AOHi از شارژ سریع PD3.1 با توان ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند

پورترونیکس از شارژر بی‌سیم 3 در 1 بلا رونمایی کرد

ساعت زنگ دار دیجیتال همراه با شارژر بی‌سیم 3 در 1 بلا از باتری لیتیومی CR2032 تغذیه می‌کند و به واسطه طراحی جمع‌و‌جور بلا، کاربران قادرند آن را بر روی میز پای تختی خود قرار دهند. این ساعت دیجیتال دارای یک صفحه نمایش LED است و می‌تواند در دو استاندارد 12 ساعته (ساعات 1 الی 12 برای صبح و شب) و 24 ساعته (نمایش 1 تا 24 برای صبح و شب) ساعات روز را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، میزان روشنایی صفحه نمایش این دستگاه در پنج سطح قابل تنظیم است و بلا از دکمه چرت زدن (Snooze Button/ایجاد وقفه و زنگ زدن مجدد ساعت) نیز پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر، شارژر بی‌سیم 3 در 1 بلا در دو گزینه رنگی “سفید” و “مشکی” با قیمت 2099 روپیه (معادل 26 دلار) از طریق وب‌سایت رسمی این کمپانی و وب‌سایت‌های فلیپ‌کارت و آمازون به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>