Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی جزیره دوربین متفاوت گوشی هواوی P70 فاش شد

طراحی متفاوت جزیره دوربین گوشی هواوی P70 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه شایعات حول گوشی‌های سری هواوی P70 برای مدتی از تب و تاب افتاده بود، روز گذشته حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) ضمن انتشار تصویری از مجموعه قاب‌های طراحی‌شده برای هواوی P70 بر روی پیام‌رسان ویبو، اطلاعات جدیدی در رابطه با این سری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

با استناد به تصاویر فاش‌شده، قاب پشتی هواوی P70 دارای یک جزیره دوربین مثلثی‌شکل در گوشه بالای سمت چپ خود خواهد بود. این جزیره دوربین متفاوت و منحصربه‌فرد سه دوربین در فرم مثلثی نسبتاً متقارن را در خود جای می‌دهد. احتمال می‌رود بزرگ‌ترین حلقه تعبیه‌شده بر روی این قاب، محل قرارگیری دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو حلقه دیگر، محل قرارگیری دوربین‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض (اولترا واید) باشند.

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود دهانه عمودی با فرم کپسولی برای “فلاش LED دو رنگ” یا ترکیبی از “فلاش LED و لیزر کمکی فوکوس خودکار” در نظر گرفته شده باشد.

با استناد به شایعات پیشین، انتظار می‌رود هواوی P70 در دوربین اصلی خود به “سنسور آمنی‌ویژن (OmniVision) OV50H با وضوح 50 مگاپیکسلی و دیافراگم متغیر” و در دوربین فوق‌عریض به “سنسور IMX989 کمپانی سونی با وضوح 50 مگاپیکسلی” مجهز باشد. علاوه بر این، برخی از منابع از تجهیز این دستگاه به یک “واحد تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابری” خبر می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید
موندراپ MIAD 01 با تمرکز بر روی تجربه صوتی عالی رونمایی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>