Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شارژر Retro 35W با ظاهری شبیه به مکینتاش اپل عرضه شد!

شارژر Retro 35W با ظاهری شبیه به مکینتاش اپل عرضه شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Sharge که پیش از این با نام «Shargeek» شناخته می‌شد، یکی از تولیدکنندگان مطرح حوزه‌ی منبع تغذیه در بازار به حساب می‌آید. این کمپانی که در سال ۲۰۲۰ میلادی تأسیس شده است، به‌سرعت شهرت خود را با ارائه‌ی محصولات باکیفیت، شیک و خلاقانه به‌‎دست آورد.

شرکت مذکور به‌تازگی شارژر جدیدی با نام «Retro 35W» را با قیمت ۱۲۹ یوان (۱۸ دلار) در سایت JD.com برای خرید در دسترس قرار داد. شارژر Retro 35W، طراحی نوستالژیکی که الهام‌گرفته از مکینتاش کلاسیک کمپانی اپل است را با فناوری پیشرفته‌ای که از شارژرهای امروزی انتظار می‌رود، ترکیب می‌کند. این اولین‌باری نیست که کمپانی Sharge یک شارژر با الهام از مکینتاش اپل را روانه‌ی بازار کرده است و در سال ۲۰۲۲ نیز شارژر دیگری از این شرکت با شکل‌وشمایل مکینتاش و همراه با قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه شد.

مشخصات شارژر Retro 35W

شارژر Retro 35W با ظاهری شبیه به مکینتاش اپل عرضه شد!

شارژر Retro 35W با استفاده از فرآیند قالب‌گیری تزریقی ساخته شده است تا دوام و زیبایی ظاهری آن افزایش پیدا کند. شارژر خلاقانه‌ی کمپانی Sharge همچنین دارای شاخک‌های تاشو است که معیار قابل حمل بودن آن را بهبود می‌دهد و برچسب‌هایی قابل تعویض دارد که امکان شخصی‌سازی ظاهر آن را برای کاربران فراهم می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
بیتس سولو 4 و بیتس سولو بادز با شارژدهی استثنایی معرفی شدند

توان ۳۵ واتی این شارژر جذاب برای تأمین انرژی لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های برندهای مختلف مانند اپل و هواوی کافی تلقی می‌شود. طراحی جمع‌وجور آن نیز قابلیت حمل و جابه‌جایی آن را بسیار راحت‌تر کرده است.

شارژر Retro 35W با ظاهری شبیه به مکینتاش اپل عرضه شد!

یکی از نقاط متمایزکننده و جالب توجه‌ی این شارژر، پشتیبانی آن از پروتکل‌هایی مانند QC4 ،SCP ،PD3.0 ،PD2.0 و FCP به‌شمار می‌رود. «Retro 35W» همچنین در هنگام شارژ از چندین مکانیسم محافظتی بهره می‌برد و ایمنی را در اولویت قرار می‌دهد. این محصول با دو برچسب نیز عرضه می‌شود که می‌توانید از آن‌ها برای سفارشی‌سازی ظاهر شارژر خود استفاده کنید.

علاوه‌بر این‌، شارژر Retro 35W مجهز به یک صفحه‌نمایش LED است که سطوح مختلف توان را نشان می‌دهد؛ رنگ سفید نشانگر جریان کم است، زرد توان ۰٫۳ تا ۱۲ وات ، آبی توان ۱۳ تا ۲۰ وات و رنگ سبز توان ۲۱ تا ۳۵ وات را به اطلاع کاربر می‌رساند. این صفحه‌نمایش بعد از اتمام شارژ یا عدم ورود جریان در مدت ۵ دقیقه، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود.

شارژر Retro 35W با ظاهری شبیه به مکینتاش اپل عرضه شد!

این شارژر ۵۵ گرم وزن دارد، ابعاد آن ۳۱٫۷ در ۳۴٫۹ در ۴۳٫۴ میلی‌متر اعلام شده و از یک عدد پورت USB-C بهره‌مند است. شارژر Retro 35W به‌لطف ظاهر خاصی که مکینتاش اپل را یادآوری می‌کند، برای طرفداران این برند گزینه‌ی جذابی خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>