Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شارژر جدید AOHi از شارژ سریع PD3.1 با توان ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند

شارژر جدید AOHi از شارژ سریع PD3.1 با توان ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی AOHi از شارژر جدید «AOC-C017 Youth Edition GaN» رونمایی کرد. این شارژر که از استاندارد شارژ سریع PD 3.1 بهره می‌برد، هم‌اکنون برای پیش‌خرید با قیمت ۱۶۹ یوان (معادل ۲۴ دلار آمریکا) در دسترس قرار گرفته است. با اِروتِک همراه باشید تا در ادامه نگاهی به مشخصات این محصول بیندازیم.

شارژر جدید AOHi از شارژ سریع PD3.1 با توان ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند

فناوری شارژ سریع PD 3.1 که در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد، با فراهم کردن امکان شارژ از طریق کابل USB-C تا حداکثر ۲۴۰ وات توانسته است بهبود قابل توجهی نسبت به شارژرهای قبلی ارائه دهد. فناوری PD 3.1، سه گزینه‌ی ولتاژ ثابت جدید (۲۸ ولت، ۳۶ ولت و ۴۸ ولت) را همراه با گزینه‌های قبلی شامل می‌‎شود تا برای بسیاری از کاربردها و دستگاه‌های نیازمند جریان برق بالا مانند مانیتورها، سرورها، ابزارهای برقی و منبع تغذیه‌ی دوربین مداربسته POE، مورد استفاده قرار گیرد. علاوه‌بر این‌ها، «PD 3.1» یک حالت ولتاژ قابل تنظیم را معرفی می‌کند که محدوده‌ای از ۱۵ ولت تا یکی از حداکثر ولتاژهای جدیدی که اشاره شد را تحویل می‌دهد و انعطاف‌پذیری بیشتری را در برق‌رسانی فراهم می‌کند.

مشخصات شارژر AOHi Youth Edition GaN

شارژر جدید AOHi از برق‌رسانی ۱۴۰ واتی برخوردار است و طراحی پورت 2C1A (دو پورت USB-C و تک پورت USB-A) را به کاربران ارائه می‌دهد. گزینه‌های اتصال این شارژر شامل یک پورت USB-C1 با شارژ سریع ۱۴۰ واتی PD 3.1، یک پورت USB-C2 با شارژ سریع ۱۰۰ واتی PD 3.0 و یک پورت USB-A با شارژ سریع چند پروتکلی ۲۲.۵ واتی می‌شود. گزینه‌های متعدد و تطبیق‌پذیری بالایی که این شارژ ارائه می‌کند، آن را با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها نظیر برندهای محبوب گوشی‌های هوشمند هواوی، شیائومی، وان پلاس و ویوو سازگار کرده است.

همچنین مطالعه کنید
معرفی ردیاب جدید کیف پول Chipolo CARD Spot، سازگار با تکنولوژی Find My اپل

شارژر جدید AOHi از شارژ سریع PD3.1 با توان ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند

یکی از ویژگی‌های برجسته و لایق توجه‌ی این شارژر، قابلیت تنظیم سرعت شارژ دینامیک آن برای چندین دستگاه مختلف است که از توزیع کارآمد برق اطمینان حاصل می‌کند. این شارژر با وجود قابلیت‌های قدرتمندش، به‌شکل چشمگیری جمع‌وجور است. شارژر AOHi Youth Edition GaN حدود ۲۴ درصد کوچک‌تر از شارژرهای معمولی ۱۴۰ واتی بوده و ۵ درصد نیز کوچک‌تر از برخی مدل‌های ۱۰۰ واتی است. به عبارت دیگر، شارژر جدید AOHi توانسته این اندازه‌ی به‌مراتب کوچک‌تر را همراه با عملکرد کامل ۱۴۰ واتی به نمایش بگذارد.

شارژر جدید AOHi از شارژ سریع PD3.1 با توان ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند

همچنین باید اشاره کرد که این شارژر با ویژگی تنظیم جریان سه مرحله‌ای خود، تأکید زیادی بر ایمنی دارد و حالت‌های شارژ کم، شارژ سریع و شارژ قطره‌ای را برای تجربه‌ای ایمن و واضح ارائه می‌دهد.

این شارژر با رنگ زرد متمایزی طراحی شده، ابعاد آن ۷۳ در ۶۶.۵ در ۳۱.۵ میلی‌متر است و با تنها ۳۰۶ گرم، دستگاه سبکی به‌شمار می‌رود. افزون بر این‌ها، شارژر جدید AOHi محدوده‌ی ولتاژ ورودی گسترده‌ای از ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت جریان متناوب (AC) در فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز با حداکثر جریان ۲ آمپر را می‌پذیرد. گزینه‌های خروجی این شارژر که طیف وسیعی از نیازهای کاربران را پوشش داده است را نیز در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

  • 5V 3A
  • 9V 3A
  • 12V 3A
  • 15V 3A
  • 20V 5A
  • 28V 5A
  • PPS 3.3-21V 5A

شایان ذکر است که شرکت AOHi در اوایل سال ۲۰۲۳ یک شارژر ۶۵ واتی +GaN با دوشاخه‌ی تاشو مغناطیسی و قیمت ۱۹۸ یوان (تقریباً ۲۷ دلار) را نیز رونمایی کرده بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>