Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مراحل ساخت بازی Helldivers 2 به پایان رسید

مراحل ساخت بازی Helldivers 2 به پایان رسید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی Arrowhead Game به‌طور رسمی اعلام کرد که پروسه‌ی ساخت بازی Helldivers 2 به پایان رسیده و این بازی اصطلاحاً «گلد» (Gold) شده است. اگرچه سونی در جریان رویداد CES 2024 به‌شکل اشتباهی خبر از به تعویق افتادن تاریخ انتشار این بازی به ۲۸ فوریه (۹ اسفند) داده بود، این بازی در نهایت قرار است روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برای پلی استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه شود.

بازی Helldivers 2 که دنباله‌ی عنوان شوتر از نمای بالا به پایینی با همین نام و محصول سال ۲۰۱۵ به حساب می‌آید، از زاویه‌ی دید سوم‌شخص استفاده می‌کند و گرافیک فنی خیره‌کننده و بسیار بهبودیافته‌ای نسبت به قسمت اول دارد. هسته‌ی اصلی گیم‌پلی هل‌دایورز تا حد زیادی ثابت باقی مانده و بازیکنان بار دیگر به دنیای فضایی‌ها پا خواهند گذاشت. از حشرات غول‌آسا گرفته تا ربات‌های گوناگون، دشمنان زیادی در این عنوان انتظار بازیکنان را می‌کشند و در این میان باید هم به غلبه کردن بر دشمنان توجه داشت و هم به تیرهای هم‌تیمی‌ها دقت کرد. خوشبختانه بازیکنانی که به‌تنهایی عنوان Helldivers 2 را تجربه می‌کنند نیز می‌توانند با ارسال درخواست، از سایر بازیکنان کمک بگیرند و جاهای خالی گروه‌های بازی را پر کنند.

همچنین مطالعه کنید
بازی فاینال فانتزی 16 همچنان موردانتظارترین بازی از نظر فامیتسو است

مراحل ساخت بازی Helldivers 2 به پایان رسید

بازی Helldivers 2 به‌زودی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. کراس‌پلی و بازی بین پلتفرمی نیز برای این عنوان تأیید شده است و کاربران کامپیوتر و PS5 می‌توانند به‌راحتی با یکدیگر به تجربه‌ی این عنوان بپردازند. حداقل سیستم مورد نیاز بازی‌ Helldivers 2 و سیستم‌های پیشنهادی آن نیز به‌تازگی توسط استودیوی Arrowhead Game اعلام شد که مشخصات آن‌ها را می‌توانید از این‌جا بررسی کنید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>