Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند نویز از ایرباد های جدید «بادز کامبت ایکس» رونمایی کرد

برند نویز از ایربادهای جدید «بادز کامبت ایکس» رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند هندی نویز هدفون بی‌سیم جدیدی با نام «Noise Buds Combat X» را روانه‌ی بازارها کرد. این ایرباد، جدیدترین محصول از سری کامبت (Combat) برند نویز و عضوی از خانواده‌ی ایربادهای «Combat» و «Combat Z» به محسوب می‌شود. نویز بادز کامبت ایکس با طراحی خاص خود، علاقه‌مندان به بازی‌ها را هدف قرار داده است و از یک باتری بادوام بهره می‌برد. برای اطلاع از مشخصات و ویژگی‌های این ایرباد جدید با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات نویز بادز کامبت ایکس

برند نویز از ایرباد های جدید «بادز کامبت ایکس» رونمایی کرد

در طراحی نویز بادز کامبت ایکس شاهد تلفیق دو رنگ هستیم که خود ایرباد طیفی از مشکی را به نمایش می‌گذارد و ساقه‌ی آن رنگی واحد دارد. در همین راستا باید اشاره کرد که ساقه‌ی این ایرباد همراه با قاب شارژ و نگه‌داری آن با طراحی مربعی‌شکلش، دارای نور RGB است و از این نظر گزینه‌ی ایده‌آلی برای گیمرها محسوب می‌شود. این دستگاه صوتی همچنین موفق به کسب گواهی IP5X شده و در برابر آب مقاوم خواهد بود.

درباره‌ی کیفیت صدا باید مژده داد که نویز بادز کامبت ایکس به درایورهای ۱۰ میلی‌متری مجهز شده و صدای باکیفیتی را ارائه می‌دهد. این ایرباد همچنین از صدای فضایی (Spatial Audio) برای فراهم کردن تجربه‎ی غوطه‌ورکننده استفاده می‌کند. علاوه‌بر این، ایربادهای جدید برند نویز دارای میکروفون‌های چهارگانه به همراه حذف نویز محیطی برای برقراری تماس‌هایی با کیفیت واضح هستند. گفتنی است که این ایربادها، حالت تأخیر کم ۵۰ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهند تا بازیکنان تجربه‌ی بدون لگ و تأخیری را داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید
شارژر Anker 547 USB-C تا 120 وات انرژی را به شرط آشنایی با ریاضی به شما ارائه می‌دهد!

ایرباد جدید سری کامبت نویز همچنین از بلوتوث ۵.۳ و هایپرسینک (HyperSync) بهره می‌برد و طبق ادعای این کمپانی هندی، ۶۰ ساعت طول عمر باتری را در اختیار کاربران می‌گذارد و هر شارژ ۱۰ دقیقه‌ای، امکان استفاده از این ایرباد برای ۱۸۰ دقیقه را فراهم می‌کند.

نویز بادز کامبت ایکس با قیمت ۲۴۹۹ روپیه (معادل ۳۰ دلار) و در رنگ‌بندی‌های خاکستری، آبی، سفید و مشکی عرضه می‌شود. امکان خرید این محصول نیز از طریق فروشگاه آمازون و وب‌سایت رسمی برند نویز مهیا شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>