Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مانیتور گیمینگ کولر مستر G2711 با فناوری mini-LED معرفی شد

مانیتور گیمینگ کولر مستر G2711 با فناوری mini-LED معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کولر مستر (Cooler Master)، یکی از برندهای شناخته‌شده در دنیای لوازم جانبی گیمینگ و قطعات مخصوص بازی، از جدیدترین مانیتور خود با نام «Tempest G2711 Mini LED» رونمایی کرد. این مانیتور که اتفاقاً قرار است در رویداد بزرگ CES 2024 نیز حضور داشته باشد، گام مهمی برای برند کولر مستر در بازار رقابتی مانیتورهای مخصوص گیمینگ محسوب می‌شود. برای آشنایی با مشخصات نمایشگر گیمینگ جدید کولر مستر با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مانیتور کولر مستر G2711

مانیتور کولر مستر G2711 دارای یه پنل ۲۷ اینچی VA با رزولوشن 2K (یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) است که تصاویر واضح و باکیفیتی را برای بازی‌ها و کارهای حرفه‌‎ای به نمایش می‌گذارد. شاید برجسته‌ترین نکته درباره‌ی این مانیتور گیمینگ، بهره‌مندی آن از فناوری mini-LED باشد. این فناوری، کنتراست بهبودیافته‌ای را ارائه می‌دهد و از جلوه‌های هاله می‌کاهد. نمایشگر جدید کولر مسر شامل ۵۷۶ منطقه برای کاهش نور موضعی، افزایش عمق و وضوح تصویر می‌شود و با نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱، پشتیبانی از HDR و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیتی، تجربه‌ی دیداری غوطه‌ورکننده‌ای را برای کاربران تضمین می‌کند. این مانیتور همچنین موفق به کسب گواهی VESA DisplayHDR 1000 شده و با آن سازگار است.

جدیدترین مانیتور گیمینگ کولر مستر از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی و زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برد تا بازیکنان با این مانیتور تجربه‌ی روان و جذاب داشته باشند. علاوه‌بر این‌ها، نمایشگر کولر مستر G2711 به‌لطف بهره‌مندی از گواهی «MD FreeSync Premium Pro»، به کاربران در زمینه‌ی داشتن عملکرد بدون بریدگی و پارگی تصویر نیز اطمینان خاطر می‌دهد.

از نظر دقت و دامنه‌ی رنگی هم باید گفت که نمایشگر گیمینگ کولر مستر پوشش ۹۳.۵ درصدی از طیف رنگی Adobe RGB و ۹۵ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می‌کند و به همین خاطر، گزینه‌ی مناسبی برای کارهایی است که دقت رنگ در آن‌ها اهمیت بالایی دارد. این مانیتور به‌طور پیش‌فرض و در کارخانه با اشباع رنگی Delta E ≤ 2 کالیبره شده و از همان ابتدا بازتولید دقیق رنگ‌ها را فراهم می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ از مانیتور گیمینگ ادیسه نئو جی 9 رونمایی کرد

مانیتور گیمینگ کولر مستر G2711 با فناوری mini-LED معرفی شد

کولر مستر در طراحی این مدل به راحتی چشم‌های کاربران نیز تأکید داشته و از حالت نور آبی کم که گواهی TUV را هم گرفته، همراه با فناوری بدون سو سو زدن تصویر بهره می‌برد. این ویژگی‌ها جهت کاهش فشار آوردن به چشم در اثر استفاده‌ی طولانی‌مدت، ضروری محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ی مربوط به این مانیتور، به‌کارگیری یک فناوری خنک‌کننده‌ی غیرفعال خاص توسط کولر مستر است. این طراحی جالب توجه، نیاز به فن را از بین می‌برد و در نتیجه باعث کاهش نویز و سروصدا و همچنین بهبود اتلاف گرما می‌شود. به‌لطف بهره‌گیری از این فناوری، دمای تراشه‌ی اصلی مانیتور جدید کولر مستر تا ۵ درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند و طبق گفته‌های خود کولر مستر، دوام و طول عمر مانیتور Tempest G2711 را ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

این مانیتور به گزینه‌های اتصال زیادی مجهز شده و در همین راستا، کاربران به ۲ پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4، یک پورت USB Type-C با خروجی ویدیو و شارژ با توان ۱۵ وات و چندین پورت USB 3.0 دیگر دسترسی دارند. با پایه‌ی ارگونومیک این محصول نیز امکان تنظیم نمایشگر و جابه‌جایی آن از نظر ارتفاع، چرخش، محور و شیب فراهم شده است تا طیف وسیعی از ترجیحات و نیازهای کاربر را برآورده کند.

انتظار می‌رود مانیتور Tempest G2711 Mini LED کولر مستر با قیمت ۴۴۹ دلار در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ میلادی روانه‌ی بازارها شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>