Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آموزش ساخت رایگان آواتار و عکس پروفایل با هوش مصنوعی در تیک تاک

آموزش ساخت رایگان آواتار و عکس پروفایل با هوش مصنوعی در تیک تاک

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تیک تاک (TikTok) به‌تازگی قابلیت تولید رایگان آواتار و عکس پروفایل با استفاده از هوش مصنوعی را به برنامه‌ی خود اضافه کرده است و حالا می‌توانید به راحتی پرتره‌های هوش مصنوعی جالبی از خودتان ایجاد کنید. در ادامه آن‌چه که باید در مورد این قابلیت جدید و نحوه‌ی استفاده از آن بدانید آورده شده است، پس با اِروتِک همراه باشید.

مولد آواتار هوش مصنوعی تیک تاک چگونه کار می‌کند؟

اگر قبلاً از مولدهای آواتار و عکس پروفایل هوش مصنوعی استفاده کرده باشید، احتمالاً مجبور بوده‌اید که یک برنامه‌ی مخصوص را دانلود کنید یا به وب‌سایت خاصی سر بزنید. اما اکنون مولد آواتار هوش مصنوعی تیک تاک، این قابلیت‌ها را به برنامه‌ی خود افزوده و به‌آسانی و با نهایت سرعت قادر به ساخت آواتارهای خودتان خواهید بود.

مشابه مولد پرتره‌ی هوش مصنوعی Vana، تیک تاک تا حداکثر ۱۰ تصویر از شما را درخواست می‌کند و بعد با کمک هوش مصنوعی و براساس ویژگی‌های صورت شما، آواتارهای واقع‌گرایانه می‌سازد. شما می‌توانید تا سقف ۵ سبک مختلف را نیز برای عکس پروفایل خود انتخاب کنید.

مولد آواتار هوش مصنوعی تیک تاک حداکثر ۳۰ آواتار را برای شما تولید می‌کند تا از بین آن‌ها، گزینه‌ی موردعلاقه‌ی خود را انتخاب کنید. بعد از آن نیز می‌توانید از آواتاری که بیشتر موردپسند شما واقع شد، به‌عنوان عکس پروفایل جدیدتان بهره ببرید یا آن را در دستگاه خود ذخیره کنید. علی‌رغم سرگرم‌کننده بودن مولد آواتار هوش مصنوعی تیک تاک، با یک محدودیت قابل لمس هم مواجه هستیم؛ کاربران می‌توانند روزانه تنها یک عدد آواتار هوش مصنوعی ایجاد کنند.

نحوه‌ی ساخت رایگان آواتار و عکس پروفایل با هوش مصنوعی در تیک تاک

جهت ساخت آواتارهای رایگان با کمک هوش مصنوعی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه‌ی تیک‌تاک را باز کنید و به پروفایل خود بروید.
  2. بر روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید.
  3. بر روی «Try avatar» و بعد «Create» ضربه بزنید.
  4. بین ۳ تا ۱۰ عکس که قرار است برای آموزش دادن به مدل هوش مصنوعی استفاده شود، انتخاب کنید و بعد بر روی «Create» ضربه بزنید.
  5. سبک آواتار دلخواه خود را انتخاب کنید و بر روی «Continue» ضربه بزنید.
همچنین مطالعه کنید
ابزار Magic Editor اپلیکیشن گوگل فوتوز، تصاویر شما را با هوش مصنوعی اصلاح می‌کند!

می‌توانید بین دانلود مستقیم آواتارهای خود در حافظه‌ی داخلی یا استفاده از آن‌ها به‌عنوان عکس پروفایل انتخاب کنید. برای دانلود کردن آواتار خود، بر روی «Download» در بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید و آن تصاویری را که می‌خواهید ذخیره نمایید را برگزینید و بعد دکمه‌ی «Download» را لمس کنید.

جهت استفاده از آواتار جدید به‌عنوان عکس پروفایل، بر روی آواتار موردنظر خود ضربه زده و سپس دکمه‌ی «Use for profile» را لمس کنید.

محدودیت‎های مولد آواتار هوش مصنوعی تیک تاک

اگرچه مولد آواتار هوش مصنوعی تیک تاک قابلیت جذاب و نوآورانه‌ای محسوب می‌شود، اما دارای چند محدودیت خاص نیز هست که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. کاربران تنها یک بار در روز می‌توانند مجموعه‌ی جدیدی از آواتارها را ایجاد کنند. در صورتی که قصد ساخت آواتار هوش مصنوعی دیگری را داشته باشید، باید ۲۴ ساعت صبر کنید تا دسترسی مجدد به این قابلیت به شما داده شود.

مشابه سایر مولدهای تصاویر هنری هوش مصنوعی، امکان ویرایش یا سفارشی‌سازی آواتارهای شما بعد از اینکه توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند در اختیار کاربران قرار داده نشده است و تنها می‌توانید از بین گزینه‌هایی که خود مولد آواتار هوش مصنوعی تیک تاک ارائه می‌دهد، گزینه‌ی مدنظر خود را انتخاب کنید.

مولد آواتار هوش مصنوعی تیک تاک راهی سرگرم‌کننده جهت ساخت یک عکس پروفایل منحصربه‌فرد برای حساب کاربری شماست. با کمک این قابلیت جدید قادر خواهید بود تا آواتارهای شخصی‌سازی‌شده و واقع‌گرایانه‌ای را براساس تصاویری که در خود برنامه‌ی تیک‌تاک آپلود می‌کنید بسازید و می‌توانید بین سبک‌های مختلف انتخاب کنید و ظاهر آواتار خود را سفارشی و اختصاصی نمایید.

منبع: Makeuseof

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>