Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با آپدیت جدید پلی استور می‌توانید برنامه های خود را از راه دور پاک کنید

با آپدیت جدید پلی استور می‌توانید برنامه های خود را از راه دور حذف کنید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نسخه‌ی ۳۸.۸ برنامه‌ی پلی استور به‌تازگی منتشر شده است و گوگل با این آپدیت جدید امکان پاک کردن برنامه‌ها از راه دور و با دستگاه‌هایی که با یک حساب کاربری ثابت به برنامه وصل هستند را به پلی استور اضافه می‌کند. قابلیت پاک کردن از راه دور برنامه‌ها بر روی تمامی پلتفرم‌ها از جمله کامپیوتر، گوشی، تلویزیون و گجت پوشیدنی در دسترس قرار می‌گیرد.

در حال حاضر پلی استور امکان نصب برنامه‌ها از راه دور را می‌دهد اما کاربران قادر نبودند که از این طریق برنامه‌های خود را نیز پاک کنند. اما از این پس این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های موردنظر خود را به‌راحتی پاک نمایند. رابط کاربری جدید پلی استور نیز تمامی برنامه‌های نصب‌شده‌ی شما را کنار هم در لیست قابل مدیریت‌تری قرار می‌دهد. به‌طور مثال، می‌توانید لیست برنامه‌های نصب‌شده‌ی خود را براساس اندازه مرتب کنید یا به گروه‌بندی برنامه‌های خود براساس دستگاه بپردازید و به لیست برنامه‌هایتان از طریق طبقه‌بندی‌های دیگر نظم دهید.

قابلیت جدید پلی استور‌ به‌خصوص برای مدیریت برنامه‌های نصب‌شده بر روی سیستم‌عامل‌های Android TV و Android Auto و همچنین Wear OS به‌علت محدودیت رابط کاربری آن‌ها کاربردی به حساب خواهد آمد. نصب و پاک کردن برنامه‌های دستگاه‌های مبتنی‌بر این سیستم‌عامل‌ها بعد از این آپدیت بسیار راحت‌تر خواهد بود و می‌توانید از مرورگر کامپیوتر رومیزی یا گوشی اندرویدی خود جهت انجام این کار کمک بگیرید.

شایان ذکر است که نسخه‌ی جدید این برنامه هنوز به دست تمامی کاربران نرسیده و احتمالاً باید کمی صبر کنید تا از جدیدترین قابلیت پلی استور بهره‌مند شوید.

همچنین مطالعه کنید
گوشی هوشمند ویوو Y36i با تراشه دایمنسیتی 6020 معرفی شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>