جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
با این 6 برنامه می‌توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود را شبیه به آیفون کنید!

با این 6 برنامه می‌توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود را شبیه به آیفون کنید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گاهی اوقات بعضی از کاربران اندرویدی تمایل دارند که ظاهر رابط کاربری گوشی خود را به گوشی‌های آیفون شبیه کنند. یکی از نقاط قوت سیستم‌عامل اندروید دقیقاً همین آزادی عملی است که در اختیار کاربرانش می‌گذارد. بنابراین، اگر می‌خواهید ظاهر اندروید را مشابه iOS کنید، به‌راحتی امکان انجام این کار برای شما فراهم شده است.

مطابق انتظارات، پلی استور گوگل پر از برنامه‌هایی است که امکان تغییر ظاهر اندروید و تقلید سیستم‌عامل‌های دیگر را به کاربران می‌دهند و iOS نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اِروتِک در ادامه همراه باشید تا به معرفی ۶ برنامه‌ی کاربردی جهت تغییر ظاهر گوشی اندرویدی به iOS بپردازیم.

۱. برنامه‌ی IOS 17 Wallpaper

با این 6 برنامه می‌توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود را شبیه به iOS کنید!

ساده‌ترین راهی که می‌توانید از طریق آن به گوشی اندرویدی خود ظاهر iOS را بدهید، به‌کارگیری یکی از والپیپرها و تصاویر پس‌زمینه‌ی خود iOS است. با سرچ کردن این‌گونه تصاویر در گوگل، به‌سادگی به انواع و اقسام والپیپرهای مرتبط دسترسی پیدا خواهید کرد.

فقط کافی است که تصاویر موردعلاقه‌ی خود را دانلود کرده و آن‌ها را به‌عنوان والپیپر گوشی خود قرار دهید. به این شیوه، گوشی اندرویدی خود را تا حدی شبیه به نسخه‌ی 17 سیستم‌عامل iOS می‌کنید و تجربه‌ی کلی اندروید نیز دچار تغییر نمی‌شود.

در صورت تمایل، می‌توانید از برنامه‌هایی نظیر «IOS 17 Wallpaper» برای پیدا کردن والپیپرهای iOS استفاده کنید. اگرچه این برنامه دارای تبلیغات است اما شامل کیفیت اصلی پس‌زمینه‌های iOS نیز می‌شود و دسترسی راحت‌تری به این تصاویر را ارائه می‌دهد.

۲. برنامه‌ی iOS Icon Pack

با این 6 برنامه می‌توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود را شبیه به iOS کنید!

راه آسان دیگری که برای تبدیل ظاهر گوشی اندرویدی خود به آیفون دارید، عوض کردن آیکون‌های صفحه‌ی اصلی است. برای اندروید می‌توان لانچرهای محبوبی مانند «Nova Launcher» یا «Action Launcher» را پیدا کرد که از بسته‌های آیکون مختلف پشتیبانی می‌کنند و نصب و استفاده کردن از آن‌ها نیز به‌آسانی انجام می‌پذیرد.

بسته‌های آیکون زیادی در گوگل پلی پیدا می‌شوند که الهام‌گرفته از iOS هستند اما اکثراً کیفیت پایینی دارند. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم که از بسته‌های آیکون iUX 12 به این منظور کمک بگیرید که بیش از ۱٬۱۰۰ آیکون مختلف را ارائه می‌کند. علی‌رغم یکسان نبودن این آیکون‌ها با همتاهای iOS خود، حداقل از همان طراحی مربعی‌شکل با گوشه‌های گرد پیروی می‌کنند.

با وجود اینکه بسته‌های آیکون iUX 12 کیفیت خوبی دارند، اگر دنبال آیکون‌های یکسانی با iOS می‌گردید، باید در پلی استور «iOS 11 Icon Pack» را جستجو کنید یا به این لینک بروید. در این حالت، آیکون‌ها با iOS یکسان هستند اما تعداد کمی از آن‌ها در دسترس قرار گرفته است و سایر برنامه‌ها با آیکون‌های پیش‌فرض اندروید قابل مشاهده خواهند بود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که اکثر لانچرهای اندروید، آیکون‌های کوچک‌تری نسبت به iOS نشان می‌دهند و اگر گزینه‌ی تغییر اندازه‌ی آیکون‌ها را دارید (لانچر Nova و بسیاری از لانچرهای محبوب پلی استور به این قابلیت مجهز هستند)، بهتر است که اندازه‌ی آیکون‌های گوشی خود را بزرگ‌تر کنید تا بیشتر شبیه iOS باشند.

۳. برنامه‌ی iLock Screen – Phone Lock

برنامه‌ی iLock

اگر قصد دارید که شخصی‌سازی گوشی اندرویدی خود را یک پله جلوتر ببرید و ظاهر آن را بیشتر شبیه به iOS کنید، یکی از بهترین راه‌ها تغییر صفحه‌ی قفل یا لاک‌اسکرین گوشی است. لاک‌اسکرین‌های متنوعی با ظاهر iOS در پلی استور گوگل پیدا می‌شوند اما کیفیت آن‌ها معمولاً چندان جالب نیست. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم که از برنامه‌ی iLock Screen – Phone Lock برای تغییر صفحه‌ی قفل گوشی اندرویدی خود بهره ببرید.

برنامه‌ی iLock Screen – Phone Lock در واقع همان ظاهر، صدا، عملکرد و سبک طراحی اعلان‌های iOS 10 را دارد و حتی به‌کمک آن می‌توانید پنل تنظیمات سریع را با کشیدن انگشت خود از پایین صفحه نمایان کنید. در صورتی که قبلاً آیفون داشته‌اید و حالا دارای گوشی اندرویدی هستید، با استفاده از این برنامه دیگر تغییر زیادی را بین لاک‌اسکرین آیفون خود با گوشی هوشمند جدید حس نخواهید کرد.

۴. برنامه‌ی Phone 15 Launcher, OS 17

برنامه‌ی Phone X Launcher

برای کاربرانی که دنبال راهکار سریع‌تر و آسان‌تری جهت تغییر ظاهر گوشی اندرویدی خود به آیفون هستند، لانچرهای بسیار زیادی در پلی استور گوگل پیدا می‌شوند که ادعای شبیه‌سازی واقعی رابط بصری iOS را دارند. مشکل این‌گونه برنامه‌ها اما این است که اکثر اوقات باید چندین افزونه و برنامه‌ی دیگر را هم نصب نمایید تا به‌خوبی کار کنند.

این مورد برای برنامه‌ی Phone 15 Launcher, OS 17، که کپی بسیار خوبی از iOS را با والپیپرها، آیکون‌ها و تغییرات صفحه‌ی قفل، به‌صورت یک‌جا ارائه می‌دهد نیز صادق است. این برنامه به‌عنوان کلون بصری iOS، باکیفیت و کاربردی ظاهر می‌شود اما برای استفاده از آن باید چندین برنامه‌ی دیگر را نیز نصب کنید و با تبلیغات و پیشنهادات مختلف دیگری هم مواجه شوید.

البته برنامه Phone X Launcher نیز برنامه مناسبی است که در مارکت‌های داخلی نیز وجود دارد.

۵. صفحه‌کلید SwiftKey مایکروسافت

صفحه‌کلید SwiftKey مایکروسافت

برای آن دسته از کاربرانی که دلشان برای صفحه‌کلید iOS تنگ شده است نیز برنامه‌های تقلیدکننده‌ی زیادی در پلی استور وجود دارند و مانند موارد قبلی، بسیاری از این برنامه‌ها هم از کیفیت جالبی بهره نمی‌برند. از این رو و بعد از امتحان کردن چندین صفحه‌کلید مختلف، پیشنهاد می‌شود که از یکی از تم‌ها و پوسته‌های ظاهری صفحه‌کلید SwiftKey مایکروسافت استفاده کنید.

شاید این گزینه دقیق‌ترین بازسازی ظاهر صفحه‌کلید iOS را ارائه ندهد اما می‌توانید تا حد زیادی به ظاهر مشابه‌ای دست یابید، بدون اینکه عملکرد گوشی و کیبورد خود را تحت تأثیر قرار دهید. برنامه‌ی SwiftKey یکی از بهترین صفحه‌کلیدهای اندروید به حساب می‌آید و چندین تم مختلف با دکمه‌های مربعی‌شکل و گوشه‌های گرد برای آن پیدا می‌شوند اما شاید شبیه‌ترین گزینه به iOS، تم «Light» باشد.

۶. برنامه‌ی Quick Settings for Android

برنامه‌ی Quick Settings for Android

اندروید همین حالا نیز در اکثر نسخه‌های خود از پنل تنظیمات سریع (Quick Settings) بهره‌مند است اما اگر به این بخش از متن رسیده‌اید، احتمالاً می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان تنظیمات سریع اندروید را شبیه به آیفون کرد. به این معنا که تنظیمات سریع گوشی را با کشیدن انگشت خود از پایین صفحه به بالا مورداستفاده قرار داد و نه از طریق حالت بالا به پایینی که در گوشی‌های اندرویدی مشاهده می‌شود.

در این زمینه هم باز می‌توان چندین برنامه‌ی مختلف را در پلی استور گوگل پیدا کرد اما پیشنهاد می‌شود که از برنامه‌ی «Smart Controller» یا «Quick Settings for Android» بهره بگیرید. با این برنامه، هر بار که انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید، پنل تنظیماتی شبیه به iOS را پدیدار می‌کنید. این پنل گزینه‌های قابل سفارشی‌سازی زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و حتی می‌توانید از آن در قالب دکمه‌های شناور استفاده کرده و مواردی که در پنجره‌ی جدید ظاهر می‌شوند را بسته به سلیقه‌ی خود تغییر دهید.

منبع: Techindroid

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *