Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت های جدید آی او اس 17 منتشر شد

iOS 17 با قابلیت های جذاب خود در دسترس کاربران قرار گرفت [لیست گوشی ها]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان طور که می‌دانید، در هفته گذشته اپل از گوشی‌های سری آیفون 15 خود رونمایی کرد و از زمان عرضه جدیدترین سری از گوشی‌های آیفون، این مسئله در میان علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند، بحث‌های زیادی رو ایجاد کرده است. اگرچه از این هفته گوشی‌های سری آیفون 15به دست کاربران و طرفداران خواهند رسید، اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که توجه خود را به سیستم‌عامل iOS 17 معطوف کنیم. جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل منحصر به فرد اپل برای گوشی‌های آیفون، حالا از آزمایشات مرحله بتا با سربلندی بیرون آمده و اکنون در قالب نسخه پایدار در دسترس تمامی کاربران گوشی‌های این کمپانی قرار گرفته است.

قابلیت های جدید آی او اس 17 منتشر شد

همان‌طور که در بیانیه مطبوعاتی اپل برای سری آیفون 15 ذکر شده، iOS 17 به عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای کاربران عرضه شده است. از آنجایی که iOS17 یک به‌روزرسانی بزرگ در سیستم‌عامل iOS به شمار می‌رود و از حجم بالایی برخوردار است، لطفاً توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی را با استفاده از اینترنت وای فای یا اینترنت تلفن همراه (اتصال سلولی) دارای حجم مناسب، دانلود نمایید.

گوشی‌های ذیل از آپدیت iOS17 بهره‌مند خواهند شد:

  • سری گوشی‌های آیفون 14
  • سری گوشی‌های آیفون SE سال 2022
  • سری گوشی‌های آیفون 13
  • سری گوشی‌های آیفون 12
  • سری گوشی‌های آیفون SE سال 2020
  • سری گوشی‌های آیفون 11
  • گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS Max
  • گوشی آیفون XR
همچنین مطالعه کنید
پیام های صوتی به ساعت های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS می‌آیند!

شایان ذکر است که گوشی‌های سری آیفون 15 با سیستم‌عامل از پیش نصب شده iOS17 در اختیار کاربران خود قرار خواهند گرفت و از این پس، به‌روزرسانی‌های جدید را نیز دریافت خواهند کرد. همچنین، شما می‌توانید برای بررسی به‌روزرسانی گوشی خود، ابتدا به منوی تنظیمات (Settings) رفته و با مراجعه به بخش General، آخرین نسخه iOS نصب شده و به‌روزرسانی‌های متعلق به گوشی خود را در قسمت Software Update مشاهده فرمایید.

قابلیت های جدید آی او اس 17 منتشر شد

نسخه iOS 17 چندین ویژگی قابل توجه از جمله “پوسترهای تماس (Contact Posters)، NameDrop، قابلیت‌های Check-In ،StandBy و اپلیکیشن Journal” را به کاربران خود معرفی می‌کند. با این حال، توجه داشته باشید که تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های اعلام شده در WWDC 2023 بلافاصله در دسترس کاربران قرار نخواهند گرفت. به عنوان مثال اپل قصد دارد تا “برنامه Journal، لیست‌های پخش مشترک در اپل موزیک (Apple Music)، قابلیت‌های ارتقاء یافته AirDrop و قابلیت تکمیل خودکار (AutoFill) پیشرفته در فایل‌های PDF” را در اواخر سال جاری منتشر کند.

قابلیت های جدید آی او اس 17 منتشر شد

علاوه بر انتشار iOS 17، کمپانی اپل در تلاش است تا به‌روزرسانی‌هایی را برای سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند خود با نام “watchOS 10″، سیستم‌عامل آی پد تحت عنوان “iPadOS 17” و سیستم‌عامل تلویزیون‌های هوشمند اپل با نام “tvOS 17” را نیز منتشر کند. علاوه بر این، نسخه Sonoma سیستم‌عامل macOS در تاریخ 4 مهر (26 سپتامبر 2023) متشر خواهد شد.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>