جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پلی استیشن پورتال روانه بازارهای جدید شد!

پلی استیشن پورتال روانه بازارهای جدید شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سونی سال گذشته از پلی استیشن پورتال (PlayStation Portal) به‌عنوان دستگاهی برای تجربه‌ی از راه دور بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد. با تأیید رسمی سونی، این محصول سرانجام به بازارهای جدید نیز راه پیدا می‌کند. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های پلی استیشن پورتال، با اِروتِک همراه باشید.

کاربران با پلی استیشن پورتال می‌توانند بازی‌های پلی استیشن 5 را با استفاده از اینترنت و وای‌فای خانگی خود به‌صورت دستی و از راه دور تجربه کنند. این دستگاه اساساً ترکیبی از یک کنترلر دوال‌سنس (DualSense) با یک نمایشگر 8 اینچی LCD است که می‌تواند به‌راحتی به پلی استیشن 5 متصل شود و کنسول نسل نهمی سونی را با فشار یک دکمه از راه دور روشن کند. کاربرانی که از سرعت اینترنت مناسبی بهره می‌برند، به‌لطف این گجت قادر خواهند بود تا بدون نیاز به تلویزیون و نمایشگر و تنها از طریق وای‌فای به تجربه‌ی بازی‌های محبوب پلی استیشن 5 خود بپردازند.

پلی استیشن پورتال روانه بازار هند شد

پلی استیشن پورتال از نمایشگری با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز برخوردار است و با بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سازگاری دارد، اما تمامی بازی‌ها باید ابتدا روی کنسول PS5 اجرا شوند. با این حال، پلی استیشن پورتال‌ از بازی‌هایی که نیازمند هدست‌های واقعیت مجازی هستند، به لوازم جانبی خاصی احتیاج دارند، یا تنها از طریق سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم (PS Plus Premium) باید استریم شوند، پشتیبانی نمی‌کند. کنترلر PlayStation Portal نیز از قابلیت‌های دوال‌سنس مانند تریگرهای تطبیق‌پذیر و هپتیک فیدبک بهره‌مند است. همچنین باید اشاره کرد که جهت تجربه‌ی بازی‌های پلی استیشن 5 از راه دور، کنسول شما باید حتماً روشن یا در حالت نیمه‌روشن (Rest Mode) باشد.

سونی برای پلی استیشن پورتال در بازار هند برچسب قیمتی ۱۸٬۹۹۰ روپیه (حدود ۲۲۷ دلار) را در نظر گرفته است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *