جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر داستانی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی الدن رینگ منتشر شد

تریلر داستانی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی الدن رینگ منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو فرام‌سافتور به‌صورتی کاملاً غیرمنتظره از دومین تریلر بسته‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree برای بازی الدن رینگ (Elden Ring) رونمایی کرد. این محتوای قابل دانلود که اولین و آخرین بسته‌ی الحاقی یکی از موفق‌ترین عناوین نقش‌آفرینی جهان‌باز سال‌های اخیر محسوب می‌شود، در تریلر داستانی خود صحبت‌های شخصیت میکلا (Miquella the Kind)، برادر ملینیا (Malenia)، درباره‌ی «اغواگری»، «خیانت» و تاریخچه‌ی تاریک دنیای الدن رینگ و «Land of Shadow» را به اشتراک می‌گذارد.

در این تریلر داستانی، شاهد حضور شخصیت مرموز Messmer the Impaler نیز هستیم که با تلاش نافرجام یکی از باس‌های جدید بسته‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree روبه‌رو می‌شود. این‌طور که به نظر می‌رسد، بازیکنان در طول این محتوای موردانتظار به دنبال میکلا حرکت خواهند کرد و با تهدیدهای گوناگونی در این مسیر مواجه خواهند شد.

همچنان سوالات زیادی پیرامون داستان Shadow of the Erdtree و بازی اصلی وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که استودیوی فرام‌سافتور چه پاسخ‌هایی را برای بازیکنان تدارک دیده است. بسته‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree بازی الدن رینگ در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که گیم‌پلی بیشتری از این محتوای قابل دانلود طی هفته‌های آینده به نمایش گذاشته شود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *