جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
شایعه؛ نسخه موبایل بازی الدن رینگ در حال توسعه است!

شایعه؛ نسخه موبایل بازی الدن رینگ در حال توسعه است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طرفداران بازی الدن رینگ (Elden Ring) همچنان منتظر خبر جدیدی از سمت استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) درباره‌ی اولین بسته‌ی الحاقی این عنوان با نام «Shadow of the Erdtree» هستند. اخیراً شایعات متعددی نیز در رابطه با تاریخ عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی مطرح شده است و بسیاری از گزارشات از نزدیک بودن تاریخ انتشار این محتوای دانلودی خبر می‌دهند. با این حال، ظاهراً کمپانی چینی تنسنت (Tencent) هم محتوای جدیدی از این بازی تدارک دیده است و برنامه دارد که یک بازی موبایل از الدن رینگ منتشر کند!

سایت Reuters نیز به نقل از سه منبع نزدیک به این پروژه چنین خبری را به‌تازگی گزارش داده است؛ بعد از اینکه کمپانی تنسنت در سال ۲۰۲۲ مجوز و حق ساخت الدن رینگ را به‌دست آورد (و حتی بخشی از سهام شرکت فرام‌سافتور را خرید)، چندین نفر را مأمور کرد تا بر روی نسخه‌ی آزمایشی بازی الدن رینگ برای موبایل کار کنند. هدف اصلی این پروژه‌ی غیرمنتظره، ساخت یک بازی رایگان از الدن رینگ با خریدهای درون برنامه‌ای مشابه عنوان گنشین ایمپکت (Genshin Impact) از کمپانی miHoYo تلقی می‌شود، اما ظاهراً هنوز پیشرفت چندانی در این زمینه حاصل نشده است.

شایعه؛ نسخه موبایل بازی الدن رینگ در حال توسعه است!

بازی Elden Ring در فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت و توانست با استقبال گسترده‌ی منتقدان و بازیکنان روبه‌رو شود. فروش این بازی نقش‌آفرینی اکشن نیز وضعیت بسیار خوبی داشت و طبق آخرین گزارشات کمپانی ناشر تا ماه مه ۲۰۲۳، الدن رینگ موفق به فروش ۲۰٫۵ میلیون نسخه شد. تنسنت و فرام‌سافتور تاکنون مستقیماً به نسخه‌ی موبایل بازی Elden Ring اشاره نکرده‌اند و این خبر در حال حاضر همچنان در مرحله‌ی شایعه و گمانه‌زنی قرار دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا به‌زودی شاهد رونمایی رسمی از این پروژه خواهیم بود یا بازی موبایل الدن رینگ در نهایت توسط تنسنت لغو می‌شود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *