Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بندای نامکو به کسی که بهترین تریلر الدن رینگ را بسازد، مجسمه 3 متری جایزه می‌دهد!

یک مجسمه 3 متری جایزه بندای نامکو به سازنده بهترین تریلر الدن رینگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شعبه‌ی آمریکایی کمپانی بندای نامکو (Bandai Namco US) به‌زودی رقابتی را برای طرفداران الدن رینگ (Elden Ring) برگزار می‌کند که طی آن یک بازیکن مجسمه‌ی ۱۰ فوتی (۳ متری) از این بازی را به‌عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با اِروتِک همراه باشید.

مسابقه‌ی ویدیویی «Return to Grace» که تنها ساکنان ایالات متحده می‌توانند در آن شرکت کنند، علاقه‌مندان را موظف می‌کند تا تریلر خاص خود از بازی الدن رینگ را بسازند. این تریلرها نباید طولانی‌تر از ۵ دقیقه باشند و لازم است که در یکی از پلتفرم‌های یوتیوب، Vimeo یا ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شوند. پس از آپلود تریلر نهایی، بازیکنان می‌توانند با ارسال لینکی از ویدیوی خود به این رقابت ورود پیدا کنند.

سازنده‌ی بهترین تریلر الدن رینگ، برنده‌ی مجسمه‌ای با اندازه‌ی واقعی شخصیت Messemer the Impaler (که در تریلر بسته‌ی الحاقی الدن رینگ مرکز توجهات بود) می‌شود. این مجسمه بر اساس تخمین بندای نامکو، حدود ۳ متر ارتفاع خواهد داشت.

جوایز دیگر این رقابت نیز به تریلرهایی اهدا خواهند شد که اگرچه در مجموع از کسب رتبه‌ی اول جامانده‌اند، اما در یک دسته‌‌بندی خاص بهترین بوده‌اند. به سازندگان تریلرهایی با بهترین روایت، بهترین اکشن و بهترین کارگردانی، یک ماکت با اندازه‌ی واقعی از دست مصنوعی شخصیت ملینیا (Malenia) تعلق خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید
6 نکته برای شروع بازی Exoprimal

تریلرهایی در دسته‌های بهترین کمدی، بهترین استفاده از صدا، بهترین طراحی زره و خلاقانه‌ترین استفاده از آی‌پی الدن رینگ هم ماکتی از کلاه‌خود شخصیت Messemer the Impaler را دریافت خواهند کرد.

هدف از برگزاری این مسابقه، تبلیغ بازی الدن رینگ قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree است که در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

چند روز پیش بود که هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی فرام‌سافتور، خبر داد که Shadow of the Erdtree اولین و آخرین بسته‌ی الحاقی بازی الدن رینگ خواهد بود، اما همچنان امکان ساخت دنباله‌ای برای این عنوان وجود دارد. میازاکی همچنین گفت که استودیوی فرام‌سافتور ترجیح می‌دهد یک بسته‌ی الحاقی بزرگ را منتشر کند، به‌جای اینکه محتوای اضافی بازی را به چند قسمت تقسیم کرده و آزادی کاوش و حس ماجراجویی بازی را برای طرفداران کاهش دهد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>