Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین تریلر بسته الحاقی «Shadow of the Erdtree» بازی الدن رینگ منتشر شد

اولین تریلر بسته الحاقی «Shadow of the Erdtree» بازی الدن رینگ منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اولین بسته‌ی الحاقی پولی استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) برای بازی الدن رینگ (Elden Ring) با نام «Shadow of the Erdtree» سرانجام اولین تریلر گیم‌پلی خود را دریافت کرد. این تریلر همچنین از تاریخ عرضه‌ی رسمی محتوای دانلودی موردانتظار این عنوان نقش‌آفرینی پرده برداشت و بخش‌هایی از مبارزات و محیط‌های مختلف اولین بسته‌ی الحاقی الدن رینگ را به اشتراک گذاشت.

این بسته‌ی الحاقی در سرزمین سایه (Land of Shadow) جریان دارد و انتظار می‌رود که میکلا (Miquella)، برادر ملینیا (Malenia)، نقش پررنگی در داستان آن ایفا کند. سرزمین جدیدی که با اولین بسته‌ی الحاقی بازی الدن رینگ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، تحت تأثیر اردتری (Erdtree) بوده و اولین مکانی محسوب می‌شود که ماریکا (Marika) در آن قدم نهاده است.

غیر از جزئیات اندکی که در حال حاضر درباره‌ی داستان بسته‌ی الحاقی «Shadow of the Erdtree» می‌دانیم، باید خبر داد که فرام‌سافتور محتواهای جدید زیادی را برای این بسته‌ی الحاقی تدارک دیده است. باس‌فایت‌های متعددی در این تریلر گیم‌پلی مشاهده می‌شوند و در این میان، یک هیولای غول‌آسا که از آسمان بر سر دشمنان صاعقه نازل می‌کند نیز حسابی به خودنمایی پرداخته است. یکی دیگر از باس‌های احتمالی بازی هم در اولین تریلر بسته‌ی الحاقی الدن رینگ به مکیدن و قورت دادن بازیکن مشغول بود و وعده‌ی تقابل‌های سخت و نفس‌گیر بیشتری را می‌داد! انواع سلاح‌ها و آیتم‌های ویژه‌ی «Ashes of War» نیز در این تریلر جلب توجه می‌کردند و ظاهراً امکان استفاده از لگد، تیرکمان، چاقوهای پرتابی و روش‌های جدید مبارزه در Shadow of the Erdtree به‌وفور فراهم شده است. از طراحی زیبای محیط‌های این بسته‌ی الحاقی نیز نباید غافل شد که از پلکانی با تعداد زیادی کوزه‌ی معلق گرفته تا غارهای پر از مواد مذاب، همگی به‌خیره‌کنندگی بازی اصلی طراحی شده‌اند. این تریلر جذاب و هیجان‌انگیز را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

بسته‌ی الحاقی «Shadow of the Erdtree» بازی الدن رینگ در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
ساخت نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man 2 احتمالاً به‌زودی به پایان می‌رسد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>