جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
نینتندو استودیو سازنده پورت سوییچ بازی هاگوارتز لگسی را خریداری کرد

نینتندو استودیو سازنده پورت سوییچ بازی هاگوارتز لگسی را خریداری کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نینتندو به‌تازگی اعلام کرد که با کمپانی Embracer Group، مالک کنونی استودیوی Shiver Entertainment، به توافق رسیده است تا ۱۰۰ درصد سهام باقی‌مانده‌ی این توسعه‌دهنده را خریداری کرده و آن را به یک شرکت تابعه‌ی تحت مالکیت کامل خود تبدیل کند.

استودیوی Shiver از زمان تأسیس شدنش در سال ۲۰۱۲ میلادی، وظیفه‌ی پورت کردن و توسعه‌ی بازی‌هایی مانند هاگوارتز لگسی (Hogwarts Legacy) و مورتال کامبت 1 (Mortal Kombat 1) به کنسول نینتندو سوییچ را برعهده داشته است.

نینتندو در بیانیه‌ای جداگانه ابزار کرد که با به خدمت گرفتن تیم توسعه‌ی مجرب و کارآمد استودیوی Shiver، قصد دارد منابع سطح بالایی جهت پورت کردن و توسعه‌ی عناوین مختلف به‌دست آورد. این کمپانی ژاپنی همچنین تأکید داشت که تمرکز استودیوی Shiver، حتی پس از تبدیل شدن به زیرمجموعه‌ی شرکت نینتندو‌، تغییری نخواهد کرد و این استودیو به ساخت پورت و توسعه‌ی نرم‌افزارهایی برای پلتفرم‌های متعدد از جمله نینتندو سوییچ ادامه می‌دهد.

به این ترتیب، شرکت Shiver به جمع استودیوهای Next Level (توسعه‌دهنده‌ی Luigi’s Mansion 3) و Retro (سازنده‌ی عناوین Metroid Prime و Donkey Kong Country: Tropical Freeze) به‌عنوان استودیوهای زیرمجموعه‌ی نینتندو که واقع در آمریکای شمالی هستند می‌پیوندد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *