Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برای بازی مورتال کامبت 1 بسته الحاقی داستانی عرضه خواهد شد

برای بازی مورتال کامبت 1 بسته الحاقی داستانی عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کارگردان بازی مورتال کامبت 1 (Mortal Kombat 1) به‌تازگی و در جریان یک مصاحبه‌ی جدید تأیید کرد که بسته‌ی الحاقی داستانی این بازی در دوران توسعه به سر می‌برد و به عنوان ادامه‌ی داستان و «قسمت دوم» آن در آینده منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با اِروتِک همراه باشید.

علی‌رغم همه‌ی انتقادات و اعتراضات بازیکنان مورتال کامبت 1 نسبت به نحوه‌ی درآمدزایی این بازی و تصمیماتی نظیر پولی کردن فیتالیتی‌های هالووینی، بخش داستانی جدیدترین عنوان سری مورتال کامبت توانسته است واکنش‌های مثبتی را دریافت کند. پایان‌بندی این بازی مبارزه‌ای باعث شده که طرفداران مشتاق محتوای بیشتری از Mortal Kombat 1 باشند و در مورد آینده‌ی داستان کنجکاو شوند. اد بون، کارگردان این بازی و یکی از مؤسسان استودیوی ندررلم (NetherRealm)، نیز اخیراً در این رابطه اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است.

اد بون طی رویداد Comic Con Experience به نشریه‌ی برزیلی «Omelete» در این زمینه گفت:

«مثل کاری که با بازی Mortal Kombat 11 انجام دادیم، قسمت دومی را با محتوای داستانی بیشتر عرضه خواهیم کرد و بعد از آن، سورپرایز بزرگی داریم.»

این بازی‌ساز مشهور صنعت ویدیوگیم در ادامه خبر داد که بازی مورتال کامبت ۱ در آینده میزبان محتواهای جدیدی خواهد بود و حتی بیشتر از بازی مورتال کامبت ۱۱ توسط این استودیو پشتیبانی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار اولین تریلر بازی Tales of the Shire از دنیای ارباب حلقه ها اعلام شد

برای بازی مورتال کامبت 1 بسته الحاقی داستانی عرضه خواهد شد

منظور از «قسمت دوم» بازی مورتال کامبت ۱۱ در صحبت‌های اخیر اد بون نیز بسته‌ی الحاقی Aftermath است که داستان آن بعد از اتفاقات داستانی بازی اصلی جریان داشت. «Aftermath» بسیاری از شخصیت‌های محبوب طرفداران سری را برگرداند و بخش‌هایی از وقایع حائز اهمیت بازی مورتال کامبت ۱ را تا حد زیادی پایه‌ریزی نمود. هنوز اطلاعی درباره‌ی زمان انتشار این بسته‌ی الحاقی داستانی نداریم و مشخص نیست که اد بون از «سورپرایز بزرگ» دقیقاً چه منظوری داشته است. به هر حال، باید منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتری از محتویات آینده‌ی این بازی توسط استودیوی ندررلم باقی ماند.

بازی Mortal Kombat 1 در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی (PC) منتشر شده است. اخیراً مبارز بعدی این بازی نیز توسط استودیوی ندررلم تأیید شد و بازیکنان از تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) به شخصیت Quan Chi دسترسی خواهند داشت و برای مبارز بعدی، یعنی Khameleon، باید تا اوایل سال آینده‌ی میلادی صبر کنند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>