Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هاگوارتز لگسی

هاگوارتز لگسی پرجستجوترین بازی سال ۲۰۲۳ در گوگل بوده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با نزدیک شدن به روزهای پایانی یک سال میلادی دیگر، کمپانی گوگل مانند هر سال، لیست کلمات و عباراتی که بیش از بقیه جستجو شده‌اند را به اشتراک گذاشت. در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی این بار با غافلگیری جالبی روبه‌رو هستیم و بازی هاگوارتز لگسی (Hogwarts Legacy) موفق به کسب رتبه‌ی اول لیست پرجستجوترین عناوین سال شده است. برای آشنایی با جزئیات بیشتر این لیست، اِروتِک را در ادامه همراهی کنید.

اگرچه بازی جدید استودیوی آوالانچ (Avalanche Software) در مراسم بهترین بازی‌های سال (The Game Awards 2023) نادیده گرفته شد و در هیچ یخش نامزد نشد، اما این عنوان در سایر زمینه‌ها بسیار موفق عمل کرده و به صدر لیست‌های دیگری رسیده است.

یکی از این دستاوردها، قرارگیری در مقام اول پرفروش‌ترین بازی‌های سال به حساب می‌آید، رتبه‌ای که بازی Hogwarts Legacy حتی قبل از انتشار نسخه‌ی مخصوص کنسول نینتندو سوییچ خود موفق به کسبش شد. با این حال، عرضه‌ی این نسخه به بازی هاگوارتز لگسی کمک کرد تا بار دیگر به رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی کشور انگلستان برگردد.

هاگوارتز لگسی پرجستجوترین بازی سال ۲۰۲۳ در گوگل بوده است

کمپانی برادران وارنر دیسکاوری در اواسط اردیبهشت‌ماه امسال و همزمان با انتشار بازی Hogwarts Legacy برای پلتفرم‌های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان اعلام کرد که این بازی موفق شده تا ۱۵ میلیون نسخه‌ به فروش برساند و در مجموع بیش از یک میلیارد دلار برای این کمپانی درآمدزایی کرده باشد. اما تنها چندهفته بعد از این انتشار اعلامیه، دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، این رقم را به ۱.۳ میلیارد دلار به‌روز کرد.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار بازی Rise of the Ronin مشخص شد

از آن زمان تا به حال، آمار فروش دیگری از طرف کمپانی برادران وارنر دیسکاوری ارائه نشده اما احتمالاً فروش بازی Hogwarts Legacy هنوز از ۲۰ میلیون نسخه فراتر نرفته است، وگرنه این کمپانی تاکنون عبور از چنین نقطه‌ی مهمی را گزارش می‌داد.

موفقیت‌های بازی هاگوارتز لگسی اما تنها به فروش چشمگیر آن خلاصه نمی‌شود و این بازی توانسته در لیست پرجستجوترین عناوین حوزه‌ی گیمینگ نیز در سطح جهانی رتبه‌ی اول را کسب کند. بازی نقش‌آفرینی اکشن استودیوی آوالانچ که در دنیای اواخر دهه‌ی ۱۸۰۰ میلادی جی. کی رولینگ روایت می‌شود و حدود ۱۰۰ سال قبل از وقایع سری اصلی هری پاتر اتفاق می‌افتد، برای به‌دست آوردن این رتبه موفق به شکست دادن بازی The Last of Us از استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) شده است. لیست پرجستجوترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

  1. بازی Hogwarts Legacy (استودیوی آوالانچ)
  2. بازی The Last of Us (استودیوی ناتی داگ)
  3. بازی Connections (توسط روزنامه‌ی نیویورک تایمز)
  4. بازی Battlegrounds Mobile India (استودیوی KRAFTON)
  5. بازی Starfield (استودیوی بتسدا)
  6. بازی Baldur’s Gate 3 (استودیوی Larian)
  7. بازی Watermelon Game (استودیوی MomSesImSpcl)
  8. بازی Diablo IV (استودیوی بلیزارد اینترتینمنت)
  9. بازی Atomic Heart (استودیوی Mundfish)
  10. بازی Sons of the Forest (استودیوی Endnight)

بازی Hogwarts Legacy هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>