Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 احتمالا دارای حالت چندنفره رقابتی خواهد بود

بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 احتمالا دارای حالت چندنفره رقابتی خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 (Warhammer 40,000: Space Marine 2) در تریلرهای اندکی که تا به حال دریافت کرده است، مبارزاتی خشن و جذاب را به نمایش گذاشته و تا حد زیادی حال‌و‌هوای قسمت قبلی را یادآوری می‌کند. اگرچه طرفداران در حال حاضر انتظار یک تجربه‌ی تک‌نفره و کو-آپ را از این عنوان دارند، اما ظاهراً حالت چندنفره‌ی رقابتی بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) نیز از بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین به دنباله‌ی آن راه پیدا خواهد کرد.

علی‌رغم اینکه نه استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) و نه کمپانی فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) هنوز به‌صورت رسمی چنین حالتی را برای بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 تأیید نکرده‌اند، کتاب هنری این عنوان وجود حالت PvP را فاش کرده است. یوتیوبری به نام «prdalien0»، که موفق شد کتاب هنری رسمی را قبل از عرضه به‌دست آورد، اخیراً ویدیویی را بارگذاری کرده است که جزئیات جدید این بازی در کتاب هنری آن را به اشتراک می‌گذارد.

بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 احتمالا دارای حالت چندنفره رقابتی خواهد بود

این کتاب هنری تأیید می‌کند که بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 دارای حالت PvP خواهد بود. بازیکنان در این حالت می‌توانند کلاس مارین را انتخاب کنند، هرچند که چندین کلاس قابل کنترل دیگر نیز در دسترس قرار خواهند داشت. افزون‌ بر این، حالت PvP بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی کلن‌ها و بنرها هم ارائه خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
نسخه کامپیوتر بازی God of War Ragnarok احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

اگرچه بهره‌مندی این بازی موردانتظار از حالت PvP با توجه به کتاب هنری آن قطعی به نظر می‌رسد، اما باید این احتمال را نیز در نظر گرفت که برنامه‌های سازندگان همیشه ممکن است در پشت‌صحنه دست‌خوش تغییر شود.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>