Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بنچمارک جدید Final Fantasy 14: Dawntrail مشکل «چشم‌های بی‌جان» کاراکترها را برطرف خواهد کرد

بنچمارک جدید Final Fantasy 14: Dawntrail مشکل «چشم‌های بی‌جان» کاراکترها را برطرف می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اسکوئر انیکس اخیراً ابزار بنچمارک بسته‌ی الحاقی موردانتظار Dawntrail بازی Final Fantasy 14 را منتشر کرد و نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اثر، در وب‌سایت رسمی بازی خبر داد که نسخه‌ی جدید این بنچمارک مشکل «چشم‌های بی‌جان» کاراکترها را برطرف خواهد کرد.

یوشیدا در پست رسمی خود به‌طور مفصل به توضیح دلیل این مشکل و به‌روزرسانی گرافیکی بازی Final Fantasy 14 پرداخت. طبق گفته‌های یوشیدا، تیم سازنده‌ی Dawntrail تصمیم گرفته است تا به‌جای به‌روزرسانی کردن بخش‌های مربوط به ساخت کاراکتر در ابزار بنچمارک آن، بر روی توسعه‌ی خود بسته‌ی الحاقی متمرکز شود.

این کارگردان و تهیه‌کننده‌ی مطرح اسکوئر انیکس از دلایل بروز مشکل «چشم‌های بی‌جان» کاراکترها به فقدان برجستگی در مردمک‌ها، پهن شدن خطوط صورت به‌علت شرایط نوری نادرست و عدم براقی یا براقی بیش از حد به‌‎خاطر شرایط آب‌وهوایی اشاره کرد. یوشیدا در ادامه‌ی سخنان خود از بازیکنان خواست تا آپدیت بعدی بنچمارک Final Fantasy 14: Dawntrail صبر داشته باشند.

نسخه‌ی بعدی نرم‌افزار بنچمارک موردبحث همچنین بر جنبه‌های دیگر مشکلات مربوط به عملکرد فنی آن، از جمله بافت‌های با وضوح بالا برای برخی از نژادهای قابل بازی، حل مشکل اندازه‌ی دهان برخی از شخصیت‌ها و اختلالات مربوط به پردازش داده‌ها متمرکز خواهد بود. شایان ذکر است که این نسخه در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد. با این وجود، نسخه‌ی نهایی بسته‌ی الحاقی Dawntrail برای بازی Final Fantasy 14 در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۲ تیر) به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد، در حالی که دسترسی زودهنگام علاقه‌مندانی که این بسته‌ی الحاقی را پیش‌خرید کرده باشند، از ۲۸ ژوئن (۸ تیر) آغاز می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
مراحل ساخت بازی Helldivers 2 به پایان رسید

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>