Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ برگزاری رویداد جدید یوبیسافت فوروارد اعلام شد

تاریخ برگزاری رویداد جدید یوبیسافت فوروارد اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه رویداد سالانه‌ی E3 به‌طور رسمی برای همیشه لغو شده است، اما خردادماه همچنان بازه‌ی زمانی خاصی به حساب می‌آید که سازندگان بازی‌های ویدویی به‌طور مشترک از عناوین آینده‌ی خود پرده برمی‌دارند و جزئیات بیشتری را درباره‌ی بازی‌های بعدی خود به اشتراک می‌گذارند. تاکنون دو رویداد بزرگ Xbox Games Showcase و Summer Game Fest برای ماه ژوئن سال میلادی جاری تأیید شده‌اند و حالا نوبت یوبیسافت است تا تاریخ برگزاری رویداد مخصوص خود را مشخص کند.

این کمپانی فرانسوی به‌تازگی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود اعلام کرد که نمایش یوبیسافت فوروارد (Ubisoft Forward) برای تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است و به‌صورت زنده از لس آنجلس آمریکا استریم خواهد شد. این استودیو همچنین خبر داده است که اطلاعات جدیدی از عناوین موردانتظار خود را به اشتراک خواهد گذاشت، اما مشخص نکرده که دقیقاً باید منتظر نمایش چه عناوینی باشیم.

با این حال، انتظار می‌رود که یوبیسافت به‌طور کامل از بازی Assassin’s Creed Codename Red رونمایی کند. این کمپانی قبلاً اعلام کرده بود که قسمت بعدی سری محبوب اساسینز کرید تا قبل از آوریل ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و شایعات نیز به احتمال عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز در پاییز سال جاری میلادی اشاره کرده‌اند.

بازی بزرگ دیگری که در برنامه‌های یوبیسافت برای سال ۲۰۲۴ جای دارد، Star Wars Outlaws است. این عنوان اکشن-ماجراجویی جهان‌باز که توسط استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) در دوران توسعه به سر می‌برد، برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. با این وجود، گزارشات قبلی مدعی شده بودند که بازی Star Wars Outlaws در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. از این رو، ممکن است که این عنوان تا زمان برگزاری رویداد یوبیسافت فوروارد بعدی عرضه شده باشد یا حداقل نزدیک به انتشار باشد.

همچنین مطالعه کنید
راک‌استار زمان پخش تریلر معرفی بازی GTA 6 را اعلام کرد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>