Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار اولین تریلر بازی Tales of the Shire از دنیای ارباب حلقه ها اعلام شد

تاریخ انتشار اولین تریلر بازی Tales of the Shire از دنیای ارباب حلقه ها اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو Weta Workshop مدتی پیش وعده داده بود که تریلر رونمایی از بازی «Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game» را به‌زودی به اشتراک خواهد گذاشت و حالا سرانجام از تاریخ انتشار این تریلر موردانتظار باخبر شدیم. با اعلام رسمی این استودیو از طریق یک تیزر بسیار کوتاه و ۱۰ ثانیه‌ای در توییتر، طرفداران می‌توانند مشتاق انتشار تریلر بازی جدید دنیای ارباب حلقه‌ها در روز ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت) باشند.

این تیزر کوتاه تنها محدود به نمایی از خانه‌ی بگینز (Baggins) در شایر (Shire) و ظاهر آرامش‌بخش یک کتاب داستان است که با وعده‌های سازندگان درباره‌ی ارائه‌ی یک «زندگی دنج هابیتی» مطابقت دارد. با این حال، همچنان جزئیات گیم‌پلی این عنوان مشخص نیست و تنها براساس شواهد می‌توان حدس زد که با یک بازی شبیه‌سازی زندگی و برخی عناصر مرتبط با کشاورزی و مزرعه‌داری روبه‌رو خواهیم بود. مترسکی که در سمت راست این تیزر مشاهده می‌شود نیز ممکن است به چنین ژانر و المان‌هایی اشاره داشته باشد.

تریلر کامل بازی‌ Tales of the Shire احتمالاً جزئیات بیشتری درباره‌ی نوع گیم‌پلی این عنوان را به اشتراک خواهد گذاشت. این احتمال هم وجود دارد که همزمان با انتشار تریلر، از تاریخ عرضه‌ی این بازی یا شاید بازه‌ی زمانی آن هم رونمایی شود. ناشر این بازی شرکت پرایوت دیویژن (Private Division) است و «Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game» در سال جاری میلادی برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

همچنین مطالعه کنید
تریلر زمان عرضه بازی Marvel's Spider-Man 2 منتشر شد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>