Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی ویچر 4 تجربه کاملاً متفاوتی را نسبت به ویچر 3 ارائه خواهد داد

بازی ویچر 4 تجربه کاملاً متفاوتی را نسبت به ویچر 3 ارائه خواهد داد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حالا که پشتیبانی از بازی سایبرپانک 2077 تا حد زیادی به پایان رسیده است، استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) بر توسعه‌ی بازی ویچر 4 (The Witcher 4) تمرکز می‌کند. مدتی پیش، این استودیوی لهستانی اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ نفر در تیم توسعه‌ی قسمت بعدی سری نقش‌آفرینی فانتزی محبوب ویچر (که در حال حاضر با نام «Project Polaris» شناخته می‌شود) حضور دارند و این پروژه هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. طبق گزارشات اخیر سی‌دی پراجکت رد، انتظار می‌رود روند اصلی تولید بازی ویچر 4 در سال جاری میلادی آغاز شود.

طبیعتاً این بازی هنوز در اولین مراحل توسعه قرار دارد و باید مدت زمان زیادی برای رونمایی رسمی و مشخص شدن جزئیات بیشتر از این عنوان صبر کرد. اگرچه سی‌دی پراجکت رد فعلاً آماده‌ی اشتراک‌گذاری جزئیات ویچر 4 نیست، اما این استودیو همچنان می‌خواهد به طرفداران اطمینان خاطر دهد که قسمت بعدی ویچر همان بازی The Witcher 3 با ظاهری تازه نخواهد بود.

میخال نواکوفسکی به‌عنوان مدیرعامل سی‌دی پراجکت در جریان جلسه‌ی پرسش‌وپاسخی که با سهام‌داران و سرمایه‌گذاران این کمپانی صورت گرفته بود، به ریسک‌های اساسی ساخت یک بازی جدید و تلاش برای نوآوری در آن اشاره کرد. نواکوفسکی همچنین افزود که اگرچه بازی بعدی سری ویچر تحت تأثیر آن‌چه که این استودیو از بازی‌های گذشته آموخته است، توسعه می‌یابد اما کارهایی را انجام خواهد داد که برای این استودیو کاملاً جدید هستند و قبلاً انجام نشده‌اند.

«وقتی صحبت از ریسک‌های عناصر نوآورانه به میان می‌آید، ساخت یک بازی جدید همیشه یک ریسک خلاقانه است، خصوصاً چون ما در تلاش هستیم تا مرزهای جدیدی را تعیین کنیم و زمینه‌های جدیدی را کاوش کنیم، تا کارهایی را انجام دهیم که قبلاً انجام نداده‌ایم. منظورم این است که نباید انتظار The Witcher 3 را با ظاهری جدید داشته باشید.»

در حال حاضر، اطلاعات زیادی از بازی ویچر 4 در دسترس نیست و سی‌دی پراجکت رد تنها تأیید کرده که این عنوان با استفاده از آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد و اولین قسمت از یک سه‌گانه‌ی جدید خواهد بود. سباستین کالیمبا در مقام کارگردان این بازی همچنین اعلام کرده است که قسمت بعدی ویچر به‌عنوان «یک نقطه‌ی ورود عالی» برای مخاطبان جدید عمل خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات مورد نیاز برای اجرای نسخه PC (کامپیوتر) بازی God of War منتشر شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>