جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
احتمال ساخت بازی های موبایلی از سایبرپانک 2077 و ویچر وجود دارد

احتمال ساخت بازی های موبایلی از سایبرپانک 2077 و ویچر وجود دارد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی سی‌دی پراجکت (CD Projekt) که با بازی‌های The Witcher و Cyberpunk 2077 شناخته می‌شود، اخیراً اعلام کرد که ممکن است اعطای امتیاز استفاده از آی‌پی‌های خود را بررسی کند.

از این شرکت لهستانی در جریان جلسه‌ی پرسش‌و‌پاسخ پس از کنفرانس گزارش سال مالی ۲۰۲۳ پرسیده شد که آیا امکان همکاری سی‌دی پراجکت با استودیوهای دیگر برای ساخت بازی‌های موبایلی از مجموعه‌های محبوب ویچر و سایبرپانک وجود دارد یا خیر. میخال نواکوفسکی به‌عنوان مدیرعامل سی‌دی پراجکت در پاسخ گفت که این کمپانی مشغول بررسی این امکان است و حتی مذاکراتی نیز درباره‌ی چنین فرصت‌هایی صورت گرفته اما آن‌ها در حال حاضر چیزی برای معرفی ندارند. با این حال، اگر فرصت همکاری در ساخت بازی‌های موبایل از سایبرپانک و ویچر مهیا شود، سی‌دی پراجکت آن را در زمان مناسب معرفی خواهد کرد و اطلاعات لازم را با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

شایان ذکر است که اگرچه هم سری ویچر و هم سایبرپانک موفقیت خود به‌عنوان فرانچایزهای بزرگ دنیای بازی‌های ویدیویی را مدیون تلاش‌های سی‌دی پراجکت هستند، هر دو آی‌پی دنباله‌ای برای مجموعه‌های دیگری به حساب می‌آیند. سری بازی‌های ویچر براساس رمان‌های فانتزی آندره ساپکوفسکی توسعه یافته‌اند و چند سال بعد از وقایع کتاب‌ها را ادامه می‌دهند، در حالی که بازی سایبرپانک 2077 در دنیای بردگیمی با سبک نقش‌آفرینی به نام Cyberpunk اثر مایک پاندسمیث جریان دارد.

همچنین باید یادآور شد که تاکنون یک بازی موبایلی از مینی‌گیم کارتی The Witcher 3 یا همان «گوئنت» (Gwent) ساخته شده است و حتی یک اسپین-آف تک‌نفره از این سری با نام Thronebreaker نیز در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، اما بازی سایبرپانک 2077 همچنان هیچ‌گونه اسپین-آفی دریافت نکرده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *