Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویکو های اینجوی 70 پرو فایوجی با برچسب قیمتی 250 دلاری روانه بازار شد

ویکو های اینجوی 70 پرو فایوجی با برچسب قیمتی 250 دلاری روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ویکو در هفته گذشته از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان ویکو های اینجوی 70 پرو فایوجی (Wiko Hi Enjoy 70 Pro 5G) رونمایی کرد. مشابه روند همیشگی ویکو، های اینجوی 70 پرو فایوجی نیز یک نسخه ری‌لانچ شده از هواوی نوا 12i (جدیدترین گوشی میان‌رده هواوی) است! در این مطلب از اِروتِک به شرح مختصری از مشخصات کلیدی، گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی این دستگاه خواهیم پردات.

ویکو های اینجوی 70 پرو فایوجی دارای یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.7 اینچی با “رزولوشن +Full HD، نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی” است که حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی آن، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در دل خود جای داده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی، با جزیره دوربین بزرگ و دایره‌ای شکل این دستگاه مواجه می‌شویم. در نگاه اول ممکن است ابعاد بزرگ جزیره دوربین، توهم “بهره‌مندی این گوشی میان‌رده از ماژول‌های دوربین فوق‌العاده قدرتمند” را در بیننده برانگیزد اما در واقعیت این دستگاه تنها به “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور کمکی هوش مصنوعی (که عملاً هیچ نقشی در بهبود تصاویر و فیلم‌های ثبت‌شده ایفاء نمی‌کند!) و یک فلاش ال‌ای‌دی (LED)” مجهز می‌باشد!

از منظر سایر مشخصات سخت‌افزاری، ویکو Hi Enjoy 70 پرو فایوجی به تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک و یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی (قابل شارژ از طریق پورت USB-C تعبیه‌شده در ناحیه زیرین دستگاه و آداپتور 40 واتی) مجهز می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
اولین گوشی «های فای» برند صوتی مون دراپ در راه است

این دستگاه میان‌رده عملکرد خود را از طریق رابط کاربری HarmonyOS به نمایش می‌گذارد. از آنجایی که ویکو جزیره دوربین این گوشی را نیز به لوگوی رابط کاربری HarmonyOS مزین کرده، به نظر می‌رسد پشتیبانی این دستگاه از این رابط کاربری به عنوان یک “نقطه قوت” بزرگ برای فروش آن در نظر گرفته شده باشد! این رابط کاربری تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جالبی که هواوی در اختیار کاربران گوشی‌های خود می‌گذارد، را نیز ارائه می‌دهد. برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

  • Super Device: امکان اتصال بی‌سیم چندین دستگاه به یک‌دیگر برای تجربه کاربری فوق‌العاده یک‌پارچه (مناسب حوزه اینترنت اشیاء/ IoT)
  • برقرارسازی و اتصال تماس‌های تلفنی به صورت روان
  • ارائه زیرنویس‌های تولید‌شده با استفاده از هوش مصنوعی
  • مالتی تسکینگ (چند وظیفه‌ای): اجراء همزمان چندین برنامه
  • پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر (Picture-in-picture): نمایش ویدیو در یک پنجره کوچک، در شرایطی که کاربر از اپلیکیشن پخش ویدیو خارج شده است (مناسب مشاهده در هنگام مالتی تسکینگ)

ویکو های اینجوی 70 پرو فایوجی در سه گزینه رنگی “سفید، مشکی و سبز زمردی” با برچسب قیمتی 250 دلاری برای نسخه پایه (رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی) به فروش می‌رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>