Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ رونمایی از بازی GTA 6 مشخص شد

تاریخ رونمایی از بازی GTA 6 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

راک‌استار با انتشار تصویری جدید در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت رسمی تاریخ انتشار تریلر بازی GTA 6 را اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با اِروتِک همراه باشید.

کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games)، ماه گذشته تأیید کرد که در اوایل دسامبر ۲۰۲۳ از بازی Grand Theft Auto 6 رونمایی می‌کند و حالا که به این ماه رسیده‌ایم، راک‌استار مطابق انتظارات به وعده‌ی خود وفادار مانده و روز و ساعت منتشر شدن اولین تریلر این عنوان جهان‌باز بسیار موردانتظار را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

با توجه به پست جدید راک‌استار در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، بازی GTA 6 در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) و ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران اولین تریلر خود را دریافت خواهد کرد و به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد. نکته‌ی قابل توجهی که درباره‌ی اولین تصویر تبلیغاتی این بازی وجود دارد، مربوط به پس‌زمینه‌ی متمایز آن با درختان نخل و غروب آفتاب است. موضوعی که احتمال جریان داشتن داستان بازی GTA 6 در Vice City، شهر خیالی سری GTA که معادل میامی ایالت فلوریدا به حساب می‌آید، را بسیار بالاتر برده و صحت داشتن شایعات متعددی که در این زمینه طی سال‌های اخیر شنیده می‌شد را بیش از پیش تقویت کرده است.

تاریخ رونمایی از بازی GTA 6 مشخص شد

از آن‌جایی که مراسم بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ (The Game Awards 2023) در تاریخ ۷ دسامبر (صبح جمعه ۱۷ آذر) برگزار می‌شود، بسیاری بر این باور بودند که در این مراسم برای اولین‌بار شاهد رونمایی از GTA 6 خواهیم بود. با این وجود، راک‌استار مانند همیشه تصمیم گرفت که خارج از مراسم‌های بزرگ دیگر و به شکل جداگانه و مستقل از بازی جدیدش رونمایی کند.

همچنین مطالعه کنید
بازی جذاب Diablo Immortal به‌زودی منتشر می‌شود (+ویدیو)

در هر صورت، فاصله‌ی زیادی با اولین تریلر بازی GTA 6 نداریم و سرانجام بعد از سال‌ها انتظار، اولین نگاه به این عنوان جهان‌باز را به‌دست خواهیم آورد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>