Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی شهرسازی Bulwark: Falconeer Chronicles عرضه شد

بازی شهرسازی Bulwark: Falconeer Chronicles منتشر شد [تریلر]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

عنوان شهرسازی Bulwark: Falconeer Chronicles سرانجام برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت. توماس سالا، سازنده‌ی مستقل این اثر و کمپانی Wired Productions در مقام ناشر، روز عرضه‌ی بازی شهرسازی خود را با انتشار تریلر جدیدی جشن گرفتند. این تریلر جذاب را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

بازیکنان در بازی Bulwark: Falconeer Chronicles به دنیای پر‌آشوب Ursee می‌روند و باید تحت تأثیر تاریخ و نبردهای جهان بازی به بازسازی این منظره‌ی درهم‌شکسته بپردازند.

توماس سالا همزمان با انتشار این بازی شهرسازی اعلام کرد که تا یک‌سال با محتواهای متعدد از Bulwark: Falconeer Chronicles پشتیبانی خواهد کرد. نقشه‌راه این عنوان نیز قرار است در ماه آوریل رونمایی شود و تلفیقی از محتواهای پولی و رایگان را دربربگیرد.

علاوه‌ بر این، توماس سالا همچنین خبر داد که بازی سومی از سری Falconeer برنامه‌ریزی شده است و این مجموعه را به سه‌گانه تبدیل خواهد کرد. قسمت سوم این سری که در حال حاضر با عنوان «Project Ancient Waves» شناخته می‌شود، زاویه‌ی دید این فرانچایز را تا مقیاس انسانی پایین خواهد آورد و حول محور کارهایی می‌چرخد که به اداره‌ی روان‌تر و راحت‌تر جوامع کمک می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید
استودیو اینسامنیاک تاریخ انتشار بازی مرد عنکبوتی 2 را مشخص کرد

طبق گفته‌های توماس سالا، بازی Bulwark: Falconeer Chronicles ابزارهای پرجزئیات و عمیقی را جهت ساخت‌وساز در دسترس بازیکن قرار می‌دهد. دموی رایگانی از این بازی نیز در ماه فوریه منتشر شد که یک سناریو و ۲۵ ساختمان مختلف را به بازیکنان ارائه می‌داد تا بتوانند برخی از مکانیک‌های این عنوان شهرسازی را آزمایش کنند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>