Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات و برچسب قیمتی نسخه جدید گوشی اوپو فایند X7 اولترا فاش شد

مشخصات و برچسب قیمتی نسخه جدید گوشی اوپو فایند X7 اولترا فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اوپو در نخستین روزهای سال 2024 میلادی از اولین گوشی مجهز به دوربین پریسکوپ دوگانه در جهان، یعنی اوپو فایند X7 اولترا، رونمایی کرد. علاوه بر این اوپو در مراسم رونمایی از این دستگاه، توسعه و عرضه یک نسخه با قابلیت پشتیبانی از اتصال و ارتباطات ماهواره‌ای از این گوشی پرچم‌دار را وعده داد. اکنون پس از گذشت 3 ماه، این شرکت سرانجام به وعده خود عمل و نسخه جدید اوپو فایند X7 اولترا با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای را بر روی وب‌سایت چاینا تله‌کام (China Telecom) فهرست کرده است.

با استناد به مشخصات ارائه‌شده در لیست مشخصات محصول، نسخه جدید این گوشی پرچم‌دار با شماره مدل “PHY120” از ظرفیت بیشتری از فضای ذخیره‌سازی (1 ترابایتی) نسبت به نسخه دیگر (با حداکثر ظرفیت فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، بر اساس اطلاعات منتشرشده بر روی این وب‌سایت، نسخه جدید اوپو فایند X7 اولترا با برچسب قیمتی بیش از 1100 دلاری به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به افزایش 15 درصدی قیمت این نسخه نسبت به نسخه دیگر (دارای رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی)، انتظار می‌رود اوپو علاوه بر پشتیبانی از برقرارسازی ارتباطات ماهواره‌ای، قابلیت‌های بیشتری را نیز برای این دستگاه در نظر گرفته باشد.

اما پشتیبانی از اتصال و برقرارسازی ارتباطات ماهواره‌ای چه مزایایی را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد؟ به طور کلی در صورت پشتیبانی یک دستگاه از اتصال و برقرارسازی ارتباطات ماهواره‌ای آن دستگاه قادر است به ماهواره‌هایی که بر فراز زمین در حال چرخش هستند به صورت مستقیم (برخلاف سایر دستگاه‌ها که برای برقراسازی تماس و ارسال پیام به اتصال به اتصال به یک برج مخصوص به اپراتورهای همراه متصل به شبکه مخابراتی نیاز دارند) متصل شده و از این طریق تماس‌ تلفنی برقرار کرده یا پیام ارسال کند.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا در رنگ مشکی جذاب

با استناد به شایعات مطرح‌شده عرضه این نسخه از اوپو فایند X7 اولترا تنها به کشور چین محدود خواهد ماند، با این حال انتظار می‌رود اوپو نسل بعدی گوشی‌های سری فایند را به صورت بین‌المللی روانه بازار کند. علاوه بر این در حالیکه اوپو تاکنون هیچگونه جدول زمانی برای رونمایی و عرضه رسمی نسخه اوپو فایند X7 اولترا با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای را اعلام نکرده است، پیش‌بینی می‌شود این نسخه در رویداد بزرگ اوپو در 29 مارس (10 فروردین) در کشور چین معرفی شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>