Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایکس فولد 3

ویوو ایکس فولد 3 می‌تواند به کامپیوترهای مک متصل شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود ویوو به‌زودی گوشی تاشو ایکس فولد 3 را با طراحی جدید روانه بازار کند. امروز نیز با افشای اولین تصاویر از این دستگاه مشخص شد که گمانه‌زنی‌ها در این مورد صحت دارند. اکانت افشاگری معروف Ice Universe در شبکه اجتماعی ویبو، تصایری را در پروفایل خود منتشر و برای اولین بار از قابلیت اتصال این گوشی به کامپیوترهای مک اپل رونمایی کرد.

بر اساس این تصاویر، رابط کاربری جدید این گوشی می‌تواند با اتصال به مک و تقسیم صفحه‌نمایش، قسمت پایینی آن را به یک صفحه کلید تبدیل کند که می‌تواند نشان‌دهنده همکاری و جاه‌طلبی اپل برای برای توسعه یک دستگاه تاشو در آینده باشد.

این تصاویر همچنین تغییرات دیگری را در اطراف قاب دستگاه نشان می‌دهند. کناره‌های گوشی ایکس فولد 3 نسبت به مدل قبلی خمیدگی کمتری دارند و بلندگوی پایینی در سمت قاب نیز متفاوت از قبل خواهد بود. دوربین جلو دستگاه هم اکنون در گوشه سمت راست بالا قرار دارد.

تصاویر ویوو ایکس فولد 3

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دستگاه، کلید پاور تخت آن است که دو برابر شدن آن می‌تواند نشان‌دهنده میزبانی از اسکنر اثر انگشت باشد. اگر یادتان باشد، ایکس فولد 2 زیر هر دو نمایشگرش سنسور داشت، که یعنی ایکس فولد 3 با حذف برخی از این ویژگی‌ها از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار خواهد بود. نسخه پرو نیز احتمالاً با وجود سنسورها و دیگر ویژگی‌های غایب در نسخه معمولی با قیمت بیشتری معرفی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های گیمینگ ROG Phone 5s و 5s Pro ایسوس با قیمت پایه 1099 دلار وارد ایالات متحده می‌شوند

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>