Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استودیوی Certain Affinity به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان اصلی بازی Exodus معرفی شد

استودیوی Certain Affinity به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان اصلی بازی Exodus معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات و گمانه‌زنی‌ها مدت‌هاست که به لغو شدن حالت بتل رویال بازی Halo Infinite که توسط استودیوی Certain Affinity در حال توسعه بود، اشاره داشته‌اند و حالا به نظر می‌رسد که این استودیو بر روی پروژه‌های دیگری مشغول به کار شده است. یکی از این پروژه‌ها، بازی موردانتظار Exodus محسوب می‌شود که در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۴ توسط استودیوی Archetype Entertainment به‌صورت رسمی معرفی شد.

این شرکت در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید تأیید کرد که استودیوی Certain Affinity، که از سال ۲۰۲۲ در ساخت بازی Exodus مشارکت داشته داشت، از این پس به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان ارشد این پروژه به کار خود ادامه خواهد داد. مکس هابرمن در مقام بنیان‌گذار و مدیرعامل استودیوی Certain Affinity اعلام کرد:

«به‌عنوان یکی از استودیوهای مستقل برتر دنیا، ما روی بازی‌های عالی مختلفی کار کرده‌ایم، اما هیچ‌کدام قابل مقایسه با این آی‌پی جدید علمی-تخیلی یعنی Exodus نیستند.»

مدیرعامل استودیوی Certain Affinity در ادامه‌ی صحبت‌های خود به برنامه‌های این شرکت برای در دسترس قرار دادن «این تجربه‌ی داستان‌گویی شگفت‌انگیز» برای تمامی بازیکنان در سراسر جهان اشاره داشت.

جیمز اولن، بنیان‌گذار استودیوی Archetype، هم در رابطه با این همکاری جدید افزود:

«این بازی، دنیایی بسیار نوآورانه و غنی را معرفی می‌کند. ما در حال ایجاد جهان جدیدی هستیم که امیدواریم آغاز یک ماجراجویی داستان‌محور برای بازیکنان باشد. من مدت‌هاست که مکس را می‌شناسم و هیجان‌زده بودم که با استودیوی Certain Affinity در پروژه‌ای همکاری کنم. با پشتیبانی او و اضافه شدن تیم با استعدادش، هیجان‌زده هستیم که این دنیای علمی-تخیلی AAA جدید را زنده کنیم.»

استودیوی Certain Affinity به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان اصلی بازی Exodus معرفی شد

چاد رابرتسون در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی و یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Archetype اضافه کرد:

«ارزش همکاری مشترک تیم‌های باتجربه‌ی ما به این پروژه مزیت واضحی می‌افزاید و تضمین می‌کند که در بازار رقابتی بازی‌های ویدیویی امروز، Exodus عنوان جدیدی خواهد بود که از نظر کیفیت، تعامل عمیق و ارزش برای بازیکنان، متمایز ظاهر می‌شود. ما از کار کردن با Certain Affinity لذت برده‌ایم و مشتاقانه منتظر فرصت‌های منحصربه‌فردی هستیم که از همکاری عمیقی شبیه به این با چنین تیم باسابقه‌ای حاصل می‌شود.»

بازی Exodus در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت و متیو مک‌کانهی، بازیگر مشهور هالیوودی، نقش مهمی در این عنوان ایفا می‌کند. این بازی در آینده‌ی دور جریان دارد و کنترل نقش «The Traveler» را به دست بازیکنان می‌سپارد تا جهان بازی را جهت پیدا کردن منابعی برای زمینِ در حال نابودی کاوش کنند. علاوه‌بر این‌ها، می‌دانیم که اتساع زمان یکی از مکانیک‌های مرکزی و مهم بازی Exodus خواهد بود و سفرهای چند روزه می‌توانند منجر به گذشت چندین سال روی زمین و بروز تغییرات مختلفی در این سیاره شوند.

همچنین مطالعه کنید
بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 امکان افزایش سطح پاور دوستان را فراهم می‌کند!

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>