Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپلیکیشن هوش مصنوعی Gemini گوگل به مناطق جغرافیایی بیشتری پا می‌گذارد!

اپلیکیشن هوش مصنوعی Gemini گوگل به مناطق جغرافیایی بیشتری پا می‌گذارد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از تغییر نام چت‌بات هوش مصنوعی بارد (Google Bard) گوگل به جمینای (Google Gemini)، اکنون این کمپانی از گسترش مناطق جغرافیایی تحت پوشش اپلیکیشن سازگار با گوشی‌های هوشمند این چت‌بات خبر داده است. به گفته جک کراوچیک (سرپرست ارشد توسعه جمینای) اکنون کاربران ساکن در نواحی “آمریکای لاتین، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و کانادا ” قادر به استفاده از اپلیکیشن هوش مصنوعی Gemini هستند و کمپانی گوگل در تلاش است تا در اسرع وقت این اپلیکیشن را در اختیار کاربران “قاره اروپا” نیز قرار دهد.

در صورت تمایل به استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی گوگل، می‌توانید با نصب اپلیکیشن جمینای بر روی دستگاه اندرویدی خود از قابلیت‌های این چت‌بات هوش مصنوعی بهره ببرید. با این حال لازم به ذکر است که در حال حاضر استفاده از اپلیکیشن Gemini در کشورهای اروپایی تنها در صورت تنطیم زبان دستیار گوگل بر روی زبان انگلیسی (US/ ایالات متحده آمریکا) امکان‌پذیر است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که پس از نصب و راه‌اندازی تنظیمات اولیه اپلیکیشن Gemini، دستیار هوش مصنوعی گوگل (Google Assistant) فعال بر روی گوشی شما با این اپلیکیشن جایگزین خواهد شد. با این حال، متاسفانه در حال حاضر اپلیکیشن جمینای توانایی ارائه برخی از عملکردهای رایج دستیار گوگل از جمله “تنظیم و اصلاح هشدارها و یادآوری‌ها، راه‌اندازی سایر اپلیکیشن‌ها و کنترل لوازم خانگی هوشمند” را ندارد. این در حالی است که به گفته گوگل اپلیکیشن هوش مصنوعی Gemini در معرض استفاده آزمایشی قرار دارد و توسعه آن هنوز کاملاً به اتمام نرسیده است. انتظار می‌رود این کمپانی بزرگ با انتشار قابلیت‌های بیشتر و رفع مشکلات دردسرساز، بستری مناسب برای استفاده آسان از این اپلیکیشن را برای کاربران خود فراهم سازد.

منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
قابلیت دستیار صوتی چت جی پی تی به صورت رایگان و برای عموم منتشر شد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>