Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشاء تصاویر رندر و مشخصات کلیدی ساعت هوشمند شیائومی واچ 2

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی شیائومی واچ 2 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی در ماه سپتامبر سال 2023 میلادی از ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو رونمایی کرد. با استناد به گزارشات منتشرشده، در حال حاضر این کمپانی در حال توسعه یک ساعت هوشمند جدید تحت عنوان “شیائومی واچ 2” است. اما جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی شیائومی چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند شیائومی واچ 2

وب‌سایت Winfuture به‌تازگی تعدادی از تصاویر رندر و برخی از مشخصات کلیدی این گجت جذاب و کاربردی را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. با استناد به گزارشات منتشرشده بر روی این وب‌سایت خبری، ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 از طراحی نسبتاً مشابهی با شیائومی واچ 2 پرو بهره می‌برد. با این حال به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی دکمه تاجی (دکمه فیزیکی تعبیه‌شده بر روی حاشیه کناری سمت راست ساعت که برای پیمایش در رابط کاربری از آن استفاده می‌شود) را در ساعت جدید خود نگنجانده است.

ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 از “صفحه نمایش دایره‌ای آمولد 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 پیکسلی” بهره می‌برد و از حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always-on display) نیز پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش با یک قاب بزرگ با پوششی از جنس شیشه احاطه شده که ظاهر کلاسیک ساعت‌های غیرهوشمند را برای کاربر تداعی می‌کند. لازم به ذکر است، این گجت زیبا ضدآب است و از استاندارد 5ATM (مقاومت 10 دقیقه‌ای در عمق 50 متری آب) پشتیبانی می‌کند.

به ادعای Winfuture شیائومی واچ 2 مشابه با نسخه شیائومی واچ 2 پرو به تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 مجهز بوده و عمر باتری 65 ساعته را در اختیار کاربر خود قرار خواهد داد. این ساعت هوشمند عملکرد خود را بر مبنای رابط کاربری wearOS کمپانی گوگل به نمایش گذاشته و انتظار می‌رود با برنامه‌های از پیش نصب‌شده‌ای همچون “کیف پول گوگل (Google Wallet)، برنامه مسیریابی گوگل مپ (Google Maps) و فروشگاه پلی استور (Play Store) به دست کاربران برسد.

همچنین مطالعه کنید
اوپو از تبلت پد ایر (Pad Air) و هدفون انکو آر (Enco R) خود رونمایی کرد

ساعت Xiaomi Watch 2 از “بلوتوث 5.2، وای‌فای، NFC ،GPS (ارتباط میدان نزدیک) و سیستم موقعیت‌یابی GNSS” پشتیبانی می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی قصد ندارد نسخه سازگار با شبکه LTE این ساعت هوشمند را به بازار معرفی کند.

در بخش سلامت‌محور، ساعت شیائومی 2 با پشتیبانی از 150 حالت ورزشی عملکرد خود را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، این ساعت به سنسورهای رایج در ساعت‌های هوشمند نظیر سنسورهای “نظارت بر خواب، سطح اکسیژن خون (SpO2)، نمایشگر ضربان قلب و گام‌شمار” مجهز خواهد بود. به گفته Winfuture، این ساعت هوشمند در 2 گزینه رنگی “سفید” و “مشکی” با برچسب قیمتی 199 تا 219 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>