Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی های ماه فوریه سرویس گیم پس مشخص شدند

بازی های ماه فوریه سرویس گیم پس مشخص شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مطابق هر ماه، به‌زودی بازی‌های جدیدی در ژانرها و سبک‌های مختلف به سرویس گیم پس (Game Pass) اضافه خواهند شد تا مایکروسافت برای سلیقه‌ی هر کدام از مشترکان این سرویس، عنوان جذابی برای ارائه داشته باشد. فهرست بازی‌های جدید گیم پس برای ماه فوریه ۲۰۲۴، از ماجراجویی‌های فانتزی گرفته تا وحشت و بقا یا حتی شبیه‌ساز و استراتژی را شامل می‌شود.

ابتدا باید با بازی Anuchard شروع کرد که هم‌اکنون در دسترس مشترکان این سرویس قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند در این عنوان مستقل و جذاب، به حل پازل و احیای مجدد یک پادشاهی سقوط‌کرده بپردازند.

برای آن دسته از مخاطبانی که علاقه به شبیه‌ساز قطار دارند، بازی Train Sim World 4 به‌تازگی به سرویس گیم پس اضافه شده است و گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی را در کنار مسیرهای پرجزئیاتی در سراسر بریتانیا، اتریش و ایالات متحده‌ی آمریکا در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به شبیه‌سازی‌های فوتبال آمریکایی نیز به‌لطف سرویس EA Play می‌توانند از حالا به تجربه‌ی Madden NFL 24 مشغول شوند.

بازی های ماه فوریه سرویس گیم پس مشخص شدند

بازی Resident Evil 3 شاید بزرگ‌ترین نام لیست بازی‌های جدید گیم پس باشد که در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) بار دیگر کنترل شخصیت جیل ولنتاین را در این ریمیک زیبا به بازیکنان واگذار می‌کند، جایی که باید همزمان با فرار کردن از منطقه‌ی آلوده به زامبی «راکون سیتی»، از دست نمسیس (Nemesis) وحشتناک نیز فرار کنید. بازی Bloodstained: Ritual of the Night هم در روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) مجدداً به سرویس گیم پس می‌پیوندد و یک تجربه‌ی مترویدوانیا و نقش‌آفرینی اکشن خاطره‌انگیز را برای علاقه‌مندان رقم می‌زند.

همچنین مطالعه کنید
بازی بعدی سری بتلفیلد دارای تخریب پذیری واقع گرایانه خواهد بود!

 

برای طرفداران پازل و معما هم باید مژده داد که بازی A Little To The Left از ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد و برای تجربه‌ی تلفیق آشپزی و اکشن با عناصر روگ‌لایت نیز باید در همان روز منتظر اضافه شدن بازی !PlateUp به این سرویس باشید. از طرف دیگر، بازی Return to Grace در روز ۲۰ فوریه (۱ اسفند) به گیم پس راه می‌یابد تا یک ماجراجویی اول‌شخص و روایت علمی-تخیلی جذابی در دنیای خیره‌کننده‌ی دهه‌ی ۶۰ میلادی خود را به دست بازیکنان برساند. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که بازی MLB The Show 24 در روز عرضه برای مشترکان گیم پس نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر این‌ها، طرفداران بازی‌های Mighty Doom و F1 23 و The Sims 4 و Smite هم از مزایای گیم پس آلتیمیت بهره‌مند خواهند شد و آپدیت بزرگ فصل یازدهم بازی Sea of Thieves نیز بخشی از محتواهای جدید ماه جاری میلادی در این سرویس محسوب می‌شود.

با این حال، بازی‌های «Galactic Civilizations III» و «Opus: Echo of Starsong» سرویس ایکس باکس گیم پس را در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) ترک خواهند کرد و تنها چند روز برای تجربه‌ی این عناوین فرصت دارید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>