Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی‌های جدید سرویس گیم پس برای ماه آذر مشخص شدند

بازی های جدید سرویس گیم پس برای ماه آذر مشخص شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مایکروسافت به‌صورت رسمی لیست بازی‌هایی که در نیمه‌ی اول ماه دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲) در دسترس کاربران سرویس گیم پس (Game Pass) قرار می‌گیرند را اعلام کرد. برای آشنایی با این عناوین، اِروتِک را در ادامه همراهی کنید.

با وجود اینکه لیست بازی‌های جدید سرویس گیم پس به‌تازگی افشا شده بود، کمپانی مایکروسافت نیز کمی بعد لیست بازی‌های این ماه گیم پس را تأیید کرد تا جدیدترین بازی‌های این سرویس پرطرفدار رسماً مشخص شوند. از امروز، مشترکان گیم پس در پلتفرم‌های کامپیوتر، سرویس ابری (Cloud) و کنسول‌های ایکس باکس می‌توانند به تجربه‌ی بازی Remnant: From the Ashes و Remnant 2 بپردازند. دو بازی Spirit of the North و SteamWorld Build نیز امروز (۱۰ آذر) برای کاربران همین پلتفرم‌ها قابل دانلود خواهند بود.

بازی چندنفره‌ی Clone Drone in the Danger Zone همراه با یک اثر ماجراجویی آهنگری به نام While the Iron’s Hot و بازی زامبی‌محور World War Z: Aftermath، برای مشترکان گیم پس در ایکس باکس سری ایکس/اس، کامپیوتر و کلود در تاریخ ۱۴ آذر ارائه می‌شود. در همان روز نیز شاهد بازگشت سری Tomb Raider در قالب بازی Rise of the Tomb Raider به این سرویس خواهیم بود. در تاریخ ۱۶ آذر، بازی Goat Simulator 3 برای کامپیوتر، کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و کلود از راه می‌رسد و فردای آن روز یا ۱۷ آذر نیز مشترکان سرویس گیم پس در پلتفرم PC میزبان بازی Against the Storm خواهند بود.

بازی پازلی Tin Hearts در روز عرضه‌ی رسمی‌اش (۲۱ آذر) برای کاربران گیم پس در ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، کامپیوتر و کلود هم منتشر می‌شود و دو روز بعد، بازی جهان‌باز و اول‌شخص Far Cry 6 در تاریخ ۲۳ آذر برای تمامی کاربران گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه بر این عناوین، بازی‌های Chivalry 2 و Totally Reliable Delivery Service نیز به عنوان بازی‌های جدید سرویس «Game Pass Core» (که جانشین سرویس ایکس‌ باکس لایو گلد به حساب می‌آید) در تاریخ ۱۵ آذر آماده‌ی دریافت خواهند بود. مایکروسافت همچنین از بازی‌هایی که در تاریخ ۲۴ آذر از سرویس حذف می‌شوند نیز رونمایی کرده که لیست کامل آن را در ادامه می‌توانید بررسی کنید:

  • بازی Chained Echoes (کامپیوتر، کنسول‌های ایکس باکس و کلود)
  • بازی Opus Magnum (کامپیوتر)
  • بازی Potion Craft: Alchemist Simulator (کامپیوتر، کنسول‌های ایکس باکس و کلود)
  • بازی Rubber Bandits (کامپیوتر، کنسول‌های ایکس باکس و کلود)
همچنین مطالعه کنید
بازی A Plague Tale: Requiem در 18 اکتبر (26 مهر) منتشر می‌شود (+ گیم‌پلی بازی)

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>