Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هویت یکی از شخصیت های بعدی بازی Suicide Squad ظاهراً توسط یک باگ فاش شده است!

هویت یکی از شخصیت های بعدی بازی Suicide Squad ظاهراً توسط یک باگ فاش شده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بعد از مدت‌ها انتظار، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League سرانجام هفته‌ی گذشته به‌صورت رسمی با چهار شخصیت قابل کنترل عرضه شد. استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) نیز پیش از این تأیید کرده بود که شخصیت‎‌های قابل بازی بیشتری به‌مرور زمان به این عنوان اضافه می‌شوند. از چهار شخصیتی که برای انتشار در سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند، چند روز پیش باخبر شدیم که جوکر زودتر از بقیه و به‌عنوان اولین شخصیت قابل کنترل در ماه آینده‌‌ی میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه هنوز هویت سایر شخصیت‌ها مشخص نیست و جزئیاتی از طرف استودیوی راک‌استدی در این زمینه منتشر نشده، اما یکی از باگ‌های بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به‌طور تصادفی احتمالاً هویت یکی دیگر از آن ۴ شخصیت را فاش کرده است.

یکی از کاربران ردیت (Reddit) به‌تازگی ویدیویی را در این سایت از مبارزه‌ی هارلی کوئین با برینیاک (شرور اصلی بازی که حتی قبل از انتشار هم لو رفته بود) به اشتراک گذاشت. باگی که در جریان این مبارزه رخ داد، باعث شد که برینیاک به نام «فریز» (Freeze) اشاره نماید و بازیکن را مستقیماً با این نام خطاب کند.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، «فریز» به یکی از شرورهای معروف بتمن با نام «ویکتور فریز» اشاره دارد که در داستان‌های مختلف شوالیه‌ی تاریکی با لقب «مستر فریز» (Mr. Freeze) شناخته می‌شود. وجود چنین دیالوگ ضبط‌شده‌ای در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و اشاره‌ی مستقیم به شخصیتی که در بازی اصلی نقشی برعهده نداشته است، از احتمال اضافه شدن مستر فریز در قالب یکی از محتواهای دانلودی آینده‌ی این بازی خبر می‌دهد. با توجه به این دیالوگ، می‌توان انتظار داشت که مستر فریز نیز مانند جوکر قابل بازی باشد و علاقه‌مندان بتوانند کنترل او را طی فصول آینده‌ی بازی جدید راک‌استدی به‌دست بگیرند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد اما از زمان عرضه تاکنون، شروع چندان جالبی را تجربه نکرده است. این بازی جهان‌باز در ژانر لوتر شوتر، قادر به جذب بازیکنان زیادی در استیم نبوده و فروش نسخه‌ی فیزیکی آن در انگلستان نیز حدود نصف فروش دیسک‌های بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy گزارش شده است. این بازی ابرقهرمانی با محوریت شخصیت‌های «نگهبانان کهکشان» مارول در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و در آن زمان نتوانست انتظارات کمپانی ناشر خود را برآورده کند. با این حال، بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy در زمان عرضه با استقبال منتقدان مواجه بود و بازخوردهای مثبتی را نیز از بازیکنان خود دریافت کرد، اتفاقی که متأسفانه تکرار آن برای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League میسر نشد.

همچنین مطالعه کنید
نسخه جدید Call of Duty در استودیو Sledgehammer Games در دست ساخت است

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>