Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصویر شرور اصلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League فاش شد

تصویر شرور اصلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها که در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هستیم، روزبه‌روز جزئیات و اطلاعات بیشتری از این عنوان ابرقهرمانی موردانتظار در دسترس قرار می‌گیرد. با وجود اینکه تا به حال بسیاری از این اطلاعات جدید از طریق استودیوی راک‌استدی (Rocksteady Studios) و به‌صورت رسمی به دست علاقه‌مندان به این بازی رسیده، به‌تازگی جزئیات دیگری نیز از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در شبکه‌های اجتماعی فاش شده است.

جدیدترین موردی که از این طریق به بیرون درز کرده، مربوط به شرور اصلی این بازی است. یکی از کاربران سایت ردیت (Reddit) اخیراً تصویری از شخصیت برینیاک (Braniac) را به اشتراک گذاشت تا ظاهر آنتاگونیست بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را لو دهد. برینیاک در دنیای آرکام راک‌استدی شباهت زیادی به فضایی معروفی که در کمیک بوک‌ها و بازی Injustice 2 با آن آشنا شدیم دارد اما پوست سبزرنگ این شخصیت به‌طرز قابل توجهی از نسخه‌های دیگر آن روشن‌تر به نظر می‌رسد و در طراحی بینی او نیز به‌وضوح از شخصیت لرد ولدمورت، شرور اصلی کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر، الهام گرفته شده است. با کمی دقت در مدل برینیاک در بازی ابرقهرمانی جدید راک‌استدی می‌توان تفاوت‌های ریز و درشت دیگری را نیز مشاهده کرد.

همچنین مطالعه کنید
بازی Star Ocean: The Second Story R در 2 نوامبر (11 آبان) عرضه می شود
تصویر شرور اصلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League لو رفت
شخصیت برینیاک (Braniac)، شرور اصلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

این تصویر جدید اما تنها موردی نیست که به‌تازگی از بازی‌ Suicide Squad: Kill the Justice League افشا شده است، چرا که جزئیات برخی از حالت‌های چندنفره‌ی این عنوان لوتر شوتر هم اخیراً لو رفته بود و به وجود حالت «Horde»، یک حالت مبارزه‌ای شبیه به گمبیت بازی‌ Destiny 2 و کلن‌های آنلاین اشاره می‌شد.

استودیوی راک‌استدی همچنین تأیید کرد که حالت آفلاین را نیز برای بازیکنانی که تمایلی به تجربه‌ی این عنوان به‌صورت آنلاین ندارند، در سال ۲۰۲۴ میلادی و پس از انتشار رسمی بازی در دسترس قرار خواهد داد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌‎های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>