Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چت‌بات هوش مصنوعی بارد به برنامه گوگل مسیج راه پیدا کرد!

چت بات هوش مصنوعی بارد به برنامه گوگل مسیج راه پیدا کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حساب کاربری Assemble Debug (افشاگر و متخصص کدهای نرم‌افزاری) در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به‌تازگی با بررسی کدهای نسخه بتا 20240111_04_RC00 برنامه گوگل مسیج (Google Messages) و فعال کردن پرچم‌های خاص در این برنامه بر روی یک دستگاه روت شده، از ورود چت‌بات هوش مصنوعی بارد به این اپلیکیشن خبر داد!

به گفته این افشاگر کاربران به‌زودی قادر به استفاده از قابلیت‌های چت‌بات هوش مصنوعی بارد در پیام‌های مبتنی بر استاندارد RCS (سرویس‌های ارتباطی پیشرفته) خواهند بود. علاوه بر این، احتمال می‌رود کاربران بتوانند از قابلیت‌های چت‌بات بارد در پیام‌های گروهی با سایر کاربران نیز بهره ببرند.

یک اسکرین‌شات از این قابلیت جدید نشان می‌دهد که چت‌بات بارد می‌تواند در “نوشتن پیام، ترجمه پیام‌های نوشته‌شده به سایر زبان‌ها، شناسایی تصاویر و ..” به کاربران کمک کند. لازم به ذکر است، این چت‌بات با شناسایی موقعیت مکانی کاربر و مطالعه گفتگوهای پیشین وی، تلاش می‌کند مناسب‌ترین و بهترین پاسخ را به درخواست‌های کاربر ارائه دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند از چت‌بات بارد در نوشتن یک پیام متنی برای رئیس خود کمک بگیرند یا از آن ارائه دستورپخت‌های سریع آشپزی را تقاضا کنند.

با استناد به رشته کدهای نسخه بتا برنامه گوگل مسیج، به نظر می‌رسد استفاده از قابلیت‌های چت‌بات بارد تنها برای “کاربران 18 سال به بالا” فعال خواهد شد. شایان ذکر است که با توجه به توضیحات ارائه‌شده در نحوه کار چت‌بات بارد در برنامه پیام‌رسان گوگل، گفتگوهای انجام‌شده با بارد (برخلاف سایر گفتگوهای مبتنی بر استاندارد RCS) به صورت سرتاسری (End-to-End) رمزگذاری نخواهند شد و این دسته از گفتگوها و داده‌های مرتبط به مدت 18 ماه ذخیره شده و در اختیار کمپانی گوگل قرار خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید
هوش مصنوعی متا چه قابلیت‌های جدیدی را با خود به همراه می‌آورد؟

گوگل در متن این اطلاعیه به صراحت اعلام می‌کند که کاربران در گفتگوهای خود با چت‌بات بارد، باید از نوشتن هرگونه پیامی که تمایلی به بازبینی شدن آن ندارند، خودداری کنند. در توضیحات بیشتر این اعلامیه آمده است:

داده‌های بررسی شده از حساب شما جدا شده و حداکثر به مدت سه سال حفظ خواهند شد.

لازم به ذکر است، در شرایط خاموش بودن دکمه “Bard Activity” نیز داده‌ها به مدت 72 ساعت ذخیره باقی می‌مانند. با این حال، قابلیت “مدیریت و حذف دستی اطلاعات” همچنان برای کاربران فعال خواهد بود.

در حال حاضر، این قابلیت به صورت عمومی منتشر نشده و اطلاعات بیشتری در رابطه با بازه زمانی انتشار آن، از سمت گوگل ارائه نشده است.

منبع: Androidauthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>