Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم مورد نیاز بازی Helldivers 2 مشخص شد؛ تأیید پشتیبانی از کراس‌پلی

سیستم مورد نیاز بازی Helldivers 2 مشخص شد؛ تأیید پشتیبانی از کراس پلی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی موردانتظار Helldivers 2 بعد از صبر طولانی طرفداران به‌زودی برای کامپیوتر و پلی استیشن عرضه خواهد شد. حالا که به تاریخ انتشار رسمی این بازی نزدیک شده‌ایم، استودیوی Arrowhead Game تصمیم گرفته تا مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم‌های پیشنهادی بازی Helldivers 2 را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد. این استودیو همچنین امکان کراس‌پلی (Crossplay) بین پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن ۵ را تأیید کرده است و به این ترتیب، بازیکنان هر دو پلتفرم می‌توانند با یکدیگر به تجربه‌ی این عنوان بپردازند. برای آشنایی با حداقل سیستم مورد نیاز این بازی، با اِروتِک همراه باشید.

بازیکنان پلتفرم کامپیوتر نیازمند حداقل ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی خواهند بود اما لزومی به بهره‌مندی از حافظه‌ی SSD نیست و استودیوی Arrowhead Game مشخص کرده که کاربران با حافظه‌های HDD (با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه) هم می‌توانند بازی‌ Helldivers 2 را با تنظیمات گرافیکی پایین (Low) اجرا کنند. علاوه‌بر این، برای تجربه‌ی بازی جدید استودیوی Arrowhead Game به پردازنده‌ای در حد Core i7-4790K اینتل یا AMD Ryzen 5 1500X، کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti انویدیا یا AMD Radeon RX 470 و ۸ گیگابایت رم احتیاج پیدا خواهید کرد.

همچنین مطالعه کنید
تمرکز تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 معطوف ساخت قسمت بعدی شده است

سایر سیستم‌های پیشنهادی بازی Helldivers 2 را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز بازی Helldivers 2 مشخص شد؛ تأیید پشتیبانی از کراس‌پلی

بازی Helldivers 2 در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۴ (۱۹ بهمن ۱۴۰۲) برای کامپیوتر و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش‌فروش این بازی نیز آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این عنوان را از طریق استیم یا فروشگاه پلی استیشن تهیه کنند.

منبع: PlayStation’s Blog

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>