Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شخصیت Kuma در بازی Tekken 8

رونمایی از شخصیت Kuma در تریلر جدید بازی Tekken 8

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری محبوب Tekken با مبارزان مختلف خود شناخته می‌شود، از سایبورگ‌ها گرفته تا شیاطین، تنوع شخصیت‌های حاضر در این سری حدی ندارد پس نباید تعجب کرد که در چنین مجموعه‌ای، یک خرس در هنرهای رزمی به درجه‌ی استادی رسیده باشد! جدیدترین تریلری که کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) برای بازی مبارزه‌ای Tekken 8 منتشر کرده بر روی خرسی به نام کوما (Kuma) تمرکز دارد که توسط شخصیت هیهاچی میشیما (Heihachi Mishima) بزرگ شده است. این خرس بامزه از سبک مبارزه‌ی خاصی تحت عنوان «Kuma Shinken» استفاده می‌کند و بخشی از سبک مبارزه‌ی هیهاچی را نیز مورداستفاده قرار می‌دهد تا تبدیل به مبارز قدرتمند و چالش‌برانگیزی شود.

در کنار هیت‌باکس منحصربه‌فردی که آسیب رساندن به کوما را برای سایر مبارزان بازی سخت‌تر از معمول می‌کند، محدوده‌ی مشت‌زنی کوما نیز در سطح خوبی قرار دارد و می‌تواند حملات سرعتی دشمنان را مجازات کند. کوما همچنین قادر به ورود به حالتی با نام «Hunting Bear Stance» است که طی آن، آسیب بیشتری به مبارزهای دیگر وارد خواهد کرد. با وجود اینکه لگدهای این شخصیت در مقایسه با سایر مبارزان بازی Tekken 8 ضعیف‌تر به حساب می‌آید، کوما سبک مبارزه‌ی خاص و جذابی دارد که آن را از بقیه‌ی شخصیت‌ها متمایز کرده است. تریلر رونمایی از شخصیت کوما و بخشی از گیم‌پلی و سبک مبارزه‌ی این خرس دوست‌داشتنی را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

بازی موردانتظار Tekken 8 در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. چند روز پیش، حالت آزمایشی و دموی رایگان این بازی برای کاربران کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار گرفت و بازیکنان پلی استیشن ۵ نیز مدتی قبل‌تر به این دموی رایگان دسترسی پیدا کردند. این دمو شامل حالت داستانی، حالت آرکید کوئست (Arcade Quest) و حالت رقابتی Versus می‌شود و امکان استفاده از شخصیت‌های جین، کازویا، پل و نینا ویلیامز همراه با ۳ مکان مبارزه‌ی مختلف برای بازیکنان به‌صورت رایگان فراهم شده است. شخصیت استیو فاکس نیز چند هفته قبل توسط باندای نامکو با تریلر جدیدی برای بازی Tekken 8 معرفی شده بود.

منبع: Gamingbolt

همچنین مطالعه کنید
نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima اولین بازی با پشتیبانی کامل از تروفی های PSN خواهد بود!

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>