Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی A14 فایوجی سامسونگ اندروید 14 را دریافت می‌کند

گلکسی A14 فایوجی سامسونگ اندروید 14 را دریافت می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در هفته‌های گذشته، کمپانی سامسونگ به‌روزرسانی جدید One UI 6 (مبتنی بر اندروید 14) را برای تعداد قابل توجهی از دستگاه‌های خود منتشر کرد. اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد به‌روزرسانی سیستم عاملی خود را در اختیار گوشی‌های میان‌رده‌ای مانند گلکسی A14 فایوجی نیز قرار دهد. این اطلاعات از سوی یک منبع آگاه به نام “Tarun Vats” در حساب کاربری وی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) منتشر شده است.

البته پیش‌تر نیز این دستگاه کم و بیش در صف دریافت به‌روزرسانی‌های ارائه شده قرار داشته است و مسئله تعجب‌برانگیز در این اقدام، انتشار به‌روزرسانی One UI 6 برای این گوشی نیست، بلکه ما از سرعت عمل سامسونگ در انتشار این به‌روزرسانی برای این دستگاه میان‌رده کمی تعجب کرده‌ایم. با این حال، این خبر به عنوان یک خبر بسیار خوب برای مالکان این دستگاه قلمداد می‌شود.

به گفته Tarun Vats، در حال حاضر دریافت این به‌روزرسانی در دستگاه‌های عرضه شده در کشور هند صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است، این به‌روزرسانی به صورت آنلاین ارائه می‌شود و لازم است صاحبان گلکسی A14 فایوجی یک فایل با حجم 1.8 گیگابایت را دانلود نمایند. از این رو، توصیه می‌شود که پیش از اقدام به به‌روزرسانی دستگاه، از وجود فضای کافی و حجم اینترنت باقی مانده اطمینان حاصل شود.

همچنین مطالعه کنید
نوبیا Z50S پرو به طور رسمی معرفی شد

پس از نصب این به‌روزرسانی، دستگاه بر روی نسخه نرم‌افزاری “A146BXXU2CWK9 / A146BODM2CWK9 / A146BXXU2CWK2” عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد و سطح وصله امنیتی آن به 1 نوامبر 2023 ارتقا می‌یابد. انتظار می‌رود کاربران این دستگاه در سایر مناطق جغرافیایی نیز به‌زودی این به‌روزرسانی را دریافت نمایند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>