Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی نقش‌آفرینی Dragon’s Dogma 2 به‌تازگی رده‌بندی سنی ۱۸ سال به بالا را دریافت کرد و همراه با این اتفاق، تاریخ عرضه‌ی رسمی آن نیز فاش شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره‌ی این دنباله‌ی موردانتظار با اِروتِک همراه باشید.

کمپانی ژاپنی کپکام اخیراً نمایش مخصوص بازی Dragon’s Dogma 2 را برای تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) معرفی کرد و در این نمایش قرار است شاهد ۱۵ دقیقه گیم‌پلی جدید و اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی نقش‌آفرینی باشیم. با این حال، یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که احتمالاً برنامه‌ریزی شده بود تا در این نمایش با طرفداران به اشتراک گذاشته شود، یعنی تاریخ انتشار بازی، به لطف هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها به بیرون درز کرده است. طبق لیست سایت PEGI، بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) به صورت رسمی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس قرار خواهد گرفت.

صفحه‌ی رده‌بندی سنی Dragon’s Dogma 2 که به تاریخ انتشار بازی اشاره دارد را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 لو رفت

همراه با دریافت رده‌بندی سنی ۱۸ سال به بالا، خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز برای بازی‌ Dragon’s Dogma 2 ذکر شده است. کمپانی کپکام تاکنون حرفی در این رابطه نزده و اشاره‌ای به وجود خریدهای درون‌برنامه‌ای در بازی نقش‌آفرینی جدیدش نداشته، اما این موضوع آن‌قدرها نیز غافلگیرانه تلقی نخواهد شد. چرا که حتی بازی‌های موفقی نظیر Resident Evil 4 هم دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هستند و به‌طور مثال برای باز کردن آخرین ارتقای اسلحه‌های بازی، می‌توانید تیکت‌های «Exclusive Upgrade» بازی را (که با واحد پولی خود بازی نیز در دسترس است) با پول واقعی بخرید و به‌راحتی سلاح‌های خود را به بالاترین سطح ممکن ارتقا دهید.

همچنین مطالعه کنید
طبق گزارش‌ها، ریمِیک بازی Assassin's Creed 4: Black Flag در راه است

زمان مشخص خواهد کرد که دقیقاً با چه نوع از خریدهای درون‌برنامه‌ای در بازی Dragon’s Dogma 2 مواجه هستیم و این بخش تا چه حد پررنگ خواهد بود. بازی نقش‌آفرینی موردانتظار کپکام اما در اصل دنباله‌ای برای بازی اکشن RPG محصول سال ۲۰۱۲ است که از زمان انتشار تاکنون توانسته طرفداران زیادی را به‌دست آورد. شایان ذکر است که بازی‌ Dragon’s Dogma 2 در دنیای متفاوتی با قسمت اول جریان دارد و حدود ۴ برابر بزرگ‌تر از دنیای «Gransys» بازی Dragon’s Dogma بوده و در حین گشت‌وگذار در این دنیا با هیچ صفحه‌ی لودینگی روبه‌برو نخواهید شد. بسیاری از ویژگی‌ها و المان‌های بازی اصلی در قسمت دوم نیز برمی‌گردند و بازیکنان مجدداً به اریزن (Arisen) و نیروهای کمکی «Pawn» که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شدند دسترسی دارند و می‌توانند این شخصیت‌ها را بار دیگر استخدام کنند و در ماجراجویی‌های خود به کار بگیرند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>