Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی های Marathon و Destiny 2: The Final Shape با تاخیر مواجه شدند!

بازی های Marathon و Destiny 2: The Final Shape با تاخیر مواجه شدند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گزارشات جدید از به تعویق افتادن تاریخ عرضه‌ی بازی Marathon و بسته‌ی الحاقی The Final Shape از بازی Destiny 2 خبر می‌دهند. به‌نظر می‌رسد تعدیل نیروهای گزارش‌شده در استودیوی بانجی، به تاخیر خوردن بازی‌های موردانتظار این استودیو ختم شده است. با اِروتِک برای جزئیات بیشتر همراه باشید.

سال ۲۰۲۳ میلادی برای بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌ها، سال نگران‌کننده‌ای بوده و تعداد زیادی از کارکنان کمپانی‌های فعال صنعت بازی‌های ویدیویی در جریان تعدیل نیروهای مختلف، شغلشان را از دست داده‌اند. در تازه‌ترین گزارشاتی که منتشر شده، به‌نظر استودیوی بانجی نیز به جریان تعدیل نیروهای شاغلین صنعت بازی‌های ویدیویی اضافه گردید و لیست این‌گونه افراد را حتی طولانی‌تر از قبل کرد. در گزارش جیسن شرایر از خبرگزاری بلومبرگ، استودیوی بانجی که سال گذشته با قیمت ۳.۶ میلیارد دلار توسط کمپانی سونی خریداری شده بود، تعداد نامشخصی از کارمندانش را به‌تازگی اخراج کرده است.

بازی های Marathon و Destiny 2: The Final Shape با تاخیر مواجه شدند!

در ادامه‌ی این گزارش آمده که تاریخ انتشار هر دو پروژه‌ی استودیوی بانجی که به شکل رسمی دوران توسعه‌ی آن‌ها طی می‌شد، تاخیر خورد. بسته‌ی الحاقی The Final Shape از بازی Destiny 2 که پیش از این قرار بود در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه شود، طبق گزارش جدید بلومبرگ به ماه ژوئن همان سال عقب افتاده است. بازی Marathon، شوتر اول شخص چندنفره‌ی بانجی در سبک PVP و PVE که اوایل سال جاری معرفی شده بود نیز طبق این گزارش به‌نظر تا سال ۲۰۲۵ میلادی به تعویق افتاد.

همچنین مطالعه کنید
بازی های جدید سرویس گیم پس برای نیمه اول آوریل 2024 مشخص شدند

بازی های Marathon و Destiny 2: The Final Shape با تاخیر مواجه شدند!

کمپانی سونی و استودیوی بانجی هنوز به‌طور رسمی در این‌باره صحبتی نداشته و گزارش بلومبرگ مبنی بر تعدیل نیرو و تاخیر خوردن دو بازی Marathon و Destiny 2: The Final Shape را تایید نکرده‌اند. گزارشات قبلی نیز مدعی بودند که بانجی در حال کار بر روی یک بازی شبیه به عناوین ژانر موبا (MOBA)، میدان مبارزه‌ی چندنفره‌ی آنلاین (Multiplayer Online Battle Arena)، با نام Matter می‌باشد که پنجره‌ی زمانی عرضه در سال ۲۰۲۵ را هدف قرار داده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که در صورت درستی این شایعات، پروژه‌ی Matter استودیوی بانجی تا چه حد تحت تاثیر این تعدیل نیروها و اتفاقات اخیر پیرامون بانجی قرار خواهد گرفت.

شایعه: بازی Marathon تا سال 2025 و بازی Destiny 2: The Final Shape تا تابستان 2024 تاخیر خورد

گفتنی است که بانجی تنها کمپانی محسوب نمی‌شود که طی ماه‌های اخیر به تعدیل نیرو و اخراج کارکنانش دست زده، چرا که استودیوهای همکار بانجی و سایر بازی‌سازان زیرمجموعه‌ی استودیوهای پلی‌استیشن مانند ناتی داگ (Naughty Dog) و مدیا مولکول (Media Molecule) نیز به‌تازگی با برخی از کارکنان خود وداع کرده‌اند. خارج از تیم‌های پلی‌استیشن هم کمپانی‌ها و استودیوهای بزرگی نظیر اپیک گیمز (Epic Games)، تل‌تیل گیمز (Telltale Games)، کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و Team17 و Creative Assembly، در میان چندین و چند شرکت دیگر در ماه‌های اخیر به تعدیل نیرو پرداختند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>