Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی ۱۴

تاریخ رونمایی از گوشی های سری شیائومی 14 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این‌طور که به نظر می‌آید، کمپانی کوالکام قرار است از جدیدترین تراشه‌ی پرچم‌دار خود، اسنپدراگون 8 نسل 3، زودتر از سال‌های گذشته رونمایی کند. این رویداد سالانه‌ی کوالکام در هاوایی بین روزهای ۲ تا ۴ آبان (۲۴ الی ۲۶ ماه اکتبر میلادی) برگزار خواهد شد. اما شایعه‌ی جدیدی که از کشور چین به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که شیائومی نیز می‌خواهد تبدیل به اولین کمپانی بزرگی شود که از محصولات جدید و مجهز به تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام رونمایی می‌کند.

بر اساس شایعات اخیر، کمپانی شیائومی در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) و دقیقا یک روز بعد از مراسم اسنپدراگون کوالکام از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. در این رونمایی باید انتظار گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو را داشته باشیم که گوشی‌های پرچم‌دار جدید این کمپانی هستند و نسل بعدی گوشی‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو که در دسامبر سال ۲۰۲۲ معرفی شدند را به نمایش می‌گذارند.

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو لو رفت
گوشی شیائومی ۱۳ پرو (در سمت چپ) و گوشی شیائومی ۱۳ (در سمت راست)

طبق شایعات اخیر، گوشی‌های شیائومی‌ ۱۴ و شیائومی‌ ۱۴ پرو با طراحی کاملاً جدیدی که از دوربین‌های تنظیم‌شده توسط شرکت لایکا با سه فاصله‌ی کانونی مختلف بهره می‌برد، عرضه خواهند شد و پرچم‌داران جدید شیائومی از رابط کاربری MIUI ۱۵ و اندروید ۱۴ استفاده می‌کنند. اگر این گمانه‌زنی‌ها درست باشند، نسخه‌ی پرو قرار است از فریمی تیتانیومی و اتصال ماهواره‌ای بهره بگیرد. از آن‌جایی که هر دو مدل شیائومی‌‌ ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو موفق به کسب گواهی‌های لازم برای عرضه در کشور چین شده‌اند، می‌توانیم منتظر رونمایی و انتشار این محصولات در روزهای آینده باشیم. در زمینه‌هایی نظیر نمایشگر، توانایی و قابلیت‌های دوربین، شارژ سریع، ظرفیت باتری و موتور ویبره‌ی گوشی‌های پرچم‌دار جدید شیائومی نیز می‌توان انتظار ارتقا و بهبودهای قابل ملاحظه‌ای را داشت. در پایان باید گفت که به نظر تولید انبوه هر دو مدل شیائومی‌ ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در کشور چین آغاز شده است.

منبع: GSMArena

همچنین مطالعه کنید
احتمال تجهیز گلکسی S23 اولترا سامسونگ به دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور جدید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>