جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

امکان تنظیم آسیب ناشی از سقوط در بازی Marvel’s Spider-Man 2 تایید شد

امکان تنظیم آسیب ناشی از سقوط در بازی Marvel’s Spider-Man 2 تایید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از نمایش‌های اخیر بازی Marvel’s Spider-Man 2 توسط اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، این استودیو به‌تازگی و در مصاحبه‌ی جدیدی تایید کرد که امکان تنظیم آسیب ناشی از سقوط یا همان Fall Damage در بازی فراهم شده است. این ویژگی با اینکه به شکل پیش‌فرض غیرفعال خواهد بود اما بازیکنان می‌توانند در تنظیمات این امکان را به شکل جداگانه برای خودشان فعال نمایند. طبق گفته‌ی داگ شیهان، مدیر ارشد برنامه‌نویسی استودیوی اینسامنیاک گیمز، اضافه شدن این قابلیت به بازی پاسخ به تقاضای کاربرانی بود که “می‌خواهند قادر به شخصی‌سازی تجربه‎‌ی خود باشند.”

بازی Marvel’s Spider-Man 2

“چیزی که [این روزها] بیش‌تر و بیش‌تر شاهدش هستیم، تمایل بازیکنان به شخصی‌سازی تجربه‌هایشان است. برای این بازیکنان، قابلیت فعال کردن آسیب ناشی از سقوط را اضافه کردیم و حتی به مخاطبان اجازه دادیم تا با تنظیمات Swing Steering Assist احساس تار زدن [در قالب اسپایدرمن] را تغییر دهند. امیدواریم بازیکنانی که از غرق شدن در جزئیات لذت می‌برند، تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای با آزمایش‌هایشان داشته باشند.”

شیهان درباره‌ی تنظیمات «Swing Steering Assist» جزئیات بیش‌تری به اشتراک نگذاشت اما این تنظیمات احتمالاً به هدایت جهتی که در بازی Marvel’s Spider-Man 2 می‌توانیم تار بزنیم مربوط است. این قابلیت جدید می‌تواند تجربه‌ی تار زدن و تاب خوردن در شهر نیویورک را حتی آسان‌تر و روان‌تر از قبل کند.

در مورد آسیب ناشی از سقوط اما باید گفت که این اولین‌بار در سری است که قابلیت تنظیم Fall Damage در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و بازی Marvel’s Spider-Man یا اسپین-آف مخصوص مایلز مورالس، هیچ‌کدام چنینی قابلیتی را ارائه نمی‌دادند. البته بعید است که کوبیده شدن به ساختمان‌های نیویورک آسیب قابل توجه‌ای به پیتر پارکر یا مایلز مورالس وارد کند اما باید صبر کرد و دید این مکانیک در بازی جدید استودیوی اینسامنیاک گیمز چگونه تعبیه شده است. به هر حال، اضافه شدن امکان تنظیم آسیب ناشی از سقوط می‌تواند تار زدن را برای بازیکنانی که تمایل به چالش بیش‌تر دارند، کمی خطرناک‌تر و مهیج‌تر سازد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) به شکل انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *