Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های سامسونگ گلکسی A05 و A05s به صورت رسمی رونمایی شدند

گوشی های گلکسی A05 و A05s سامسونگ به صورت رسمی معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته سامسونگ در کشور مالزی و در سکوت خبری، از گوشی‌های گلکسی A05 و A05s خود رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این دو محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

هر دو گوشی A05 و A05s از صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6.7 اینچی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برند. تفاوت اصلی دو دستگاه، در مشخصاتی نظیر “وضوح صفحه‌نمایش، کیفیت دوربین سلفی، سنسور‌های کمکی دوربین اصلی، تراشه تعبیه شده و گزینه‌های رنگی ارائه شده” نمایانگر می‌شود.

گوشی های سامسونگ گلکسی A05 و A05s به صورت رسمی رونمایی شدند

صفحه‌نمایش گوشی گلکسی A05 از رزولوشن +HD و صفحه‌نمایش گوشی گلکسی A05s از رزولوشنی بهتر، یعنی +FHD، بهره می‌برد. در بخش تنظیمات دوربین، در گوشی گلکسی A05 یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و در گوشی گلکسی A05s یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در حفره ناچ قطره‌ای طراحی شده روی هر دو گوشی، تعبیه شده است.

همان طور که مطرح شد، هر دو گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی بهره می‌برند، اما در طراحی گوشی گلکسی A05s، از یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است.

بدون شک تراشه‌های به کار گرفته شده در هر یک از گوشی‌های جدید سری A سامسونگ، به عنوان اصلی‌ترین تفاوت میان دو گوشی در نظر گرفته می‌شوند. گلکسی A05 از تراشه هلیو G85 کمپانی مدیاتک و گلکسی A05s از تراشه اسنپدراگون 680 بهره می‌گیرند. هر دو گوشی، در پیکربندی “رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی” به دست کاربران خواهند رسید. علاوه بر این، کاربران در صورت تمایل تمایل می‌توانند تا با استفاده از یک حافظه microSD، حافظه داخلی گوشی خود را ارتقاء دهند.

لازم به ذکر است که هر دو گوشی گلکسی A05 و A05s از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 25 واتی بهره می‌برند. بخش نرم‌افزاری جدیدترین گوشی‌های سری A سامسونگ، توسط رابط کاربری “OneUI Core” مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 پوشش داده می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های Moto G71 5G و Moto G51 5G موتورولا در راه معرفی!

گلکسی A05 در گزینه‌های رنگی “مشکی، سبز روشن و نقره‌ای” به بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که گلکسی A05s (علاوه بر گزینه‌های رنگی گلکسی A05) در یک گزینه رنگی جدید، یعنی یاسی روشن نیز به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی های سامسونگ گلکسی A05 و A05s به صورت رسمی رونمایی شدند

تاکنون، جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت و زمان عرضه رسمی این دو گوشی عنوان نشده است، اما به محض انتشار جزئیات بیشتر، در مطالب بعدی اِروتِک با شما همراه خواهیم بود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>