Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

استودیو اینسامنیاک تاریخ انتشار بازی مرد عنکبوتی 2 را مشخص کرد

استودیو اینسامنیاک تاریخ انتشار بازی مرد عنکبوتی 2 را مشخص کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها سوالات زیادی در مورد بازی مرد عنکبوتی 2 (Marvel’s Spider-Man 2) و زمان عرضه آن پرسیده می‌شود و در حالیکه استودیوهای سازنده این بازی، یعنی سونی (Sony) و اینسامنیاک (Insomniac) سعی کرده‌اند جزییات زیادی از این عنوان را منتشر نکنند اما اینسامنیاک این موضوع رو تایید کرد که این بازی در پاییز سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

توسعه‌دهندگان این عنوان در یک مقاله در وبلاگ پلی‌استیشن که مروری کوتاه بر عرضه‌های اصلی پلی‌استیشن برای نرم‌افزار، سخت‌افزار و لوازم جانبی داشت، تأیید کرده‌اند که بازی مرد عنکبوتی 2 در پاییز سال 2023 (بین ماه‌های سپتامبر و نوامبر) منتشر خواهد شد.

استودیو اینسامنیاک تاریخ انتشار بازی مرد عنکبوتی 2 را مشخص کرد

در روزهای اخیر طی افشاهای متعددی به همین موضوع اشاره شده است. اخیراً نیز از طریق وب‌سایت شخصی یکی از نویسندگان این بازی، پنجره راه‌اندازی بازی در پاییز به بیرون درز کرده بود. مدت کوتاهی قبل از آن نیز، این بازی برای مدت کوتاهی در لیست علاقه‌مندی‌ها در فروشگاه پلی‌استیشن انگلستان (قبل از اینکه به سرعت حذف شود) در دسترس قرار گرفت.

در اوایل سال جاری میلادی، استودیو اینسامنیاک تأیید کرد که توسعه این عنوان به خوبی پیش می‌رود و همچنان طبق برنامه‌ریزی‌شده در مسیر عرضه در سال 2023 است. با توجه به اینکه زمان انتشار آن بیشتر محدود شده و عملاً وعده پاییز سال آینده برای آن داده شده است، باید دید علاقه‌مندان به این عنوان، چه زمانی به این بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید
کونامی مشکلات بازی eFootball را با آپدیت این ماه برطرف خواهد کرد

طبق گزارشات، بازی مرد عنکبوتی 2 به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 در حال توسعه است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>